Az Újpest négy hónap után távozó edzője, Deme Gábor minden döntését vállalja, és sajnálja, hogy nem tudott bizonyítani. Rosszat senkire nem hajlandó mondani, mert akkor maga ellen hangolna többeket is...

Mint arról hétfőn beszámoltunk, távozott az Újpesti TE edzője, Deme Gábor. A tréner a hét elején türelmet kért, majd pénteken készségesen válaszolt a hunvolley.blog provokatív kérdéseire!

― Nem bántad meg?
― Mindenképpen nagy megtiszteltetésnek tartom, hogy egy ilyen patinás egyesületnél edző lehettem. Sajnos, ez most így jött össze. A tudásom legjavát próbáltam adni, ez ebben a szituációban erre volt elég. Ha újrakezdeném, nagyon elgondolkodnék rajta, hogy vállaljam-e! Jó esetben egy edző olyan kerettel dolgozik, amit ő állít össze, én pedig örököltem ezt a keretet. Majdnem mindenki ismeretlen volt számomra, hiszen korábban nem dolgoztam velük. Nem tudtam, mire vállalkoztam.

― Utólag vállalod, és jó döntésnek tartod a keret átalakításait, amelyeket elvégeztél?
― Természetesen! Az elnök úrtól sem kaptam semmi negatívumot. Az egyesületnél nagyon nagy értékek vannak, amelyeket ki kell, és ki is lehet használni. Azokat a fiatal játékosokat odavettem, és vannak a juniorcsapatban olyanok, akikkel szintén számolni lehet.

― Meglepett, hogy négy hónap után távoznod kellett?
― Őszinte vagyok: nem lepett meg! Jó időben jöttem el, sőt lehet, hogy előbb kellett volna. Megmentettem magam egy kínos utójátéktól...

― Haragszol valakire?
― Nem! Ma is megyek a mérkőzésre, az elnök úrral, és a csapat nagy többségével is jó viszonyban vagyok. Távozásom közös megegyezéssel történt, és közrejátszott benne, hogy Egerbe járok egyetemi mesterképzésre, tehát nem minden edzésen tudtam részt venni. Ebben a szituációban, amikor egymás után jönnek a meccsek, olyan edző kell, aki minden edzésen ott van, ezért jó döntésnek tartom Ancsin Ildikó kinevezését.

― Négy hónap után leváltottak, könyörgöm, mondj már valakire valami rosszat! :)

― Ha rosszat mondanék, magam ellen hangolnék többeket, amit nem akarok.

― Mikor láthatunk újra a kispadon?
― Az biztos, hogy Újpesten nem végeztem el a dolgomat, hiszen négy hónap semmire nem elég. Nem tudtam se pro, se kontra bizonyítani, hogy mit tudnék, ha egy teljes évet végigdolgozhatnék. Remélem, ez is megadatik hamarosan.

Címkék: röplabda ute újpest deme

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr684192348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása