Mégsem Nagy Jenő lett a BSE szakosztályvezetője! Ez hivatalosan kedden derült ki. A játékoskeret összetétele továbbra is bizonytalan.

Tisztázzuk gyorsan, már a cikk legelején, hogy ki kicsoda jelenleg a Budapesti Sport Egyesületnél, hogy mindenki számára érhetőek legyenek a következő sorok, mondatok!

A korábbi röplabdázó és edző, Danada Judit a Fővárosi Önkormányzat Kulturális-, Turisztikai- és Sportfőosztály Sportosztályának vezetője. Dr. Mitnyan György, a XII. kerület korábbi polgármestere a BSE elnöke.

– Mi történt a keddi megbeszélésen?
– Bementem, de Mitnyan úr nem volt ott – mesélte a hunvolley.blog érdeklődésére a 77. születésnapját szerdán ünneplő Nagy Jenő, akit korábban a klub új vezetése megbízott, hogy a jövőben újra lássa el korábbi tisztségét, a szakosztályvezetői funkciót. – Danada Judit kezdte sorolni, hogy kik lesznek az edzők, kik lesznek a játékosok, kikkel tárgyalt, majd amikor rákérdeztem, hogy nekem milyen szerepet szán, közölte, hogy nem velem képzeli el a munkát.

– Mi volt az indok?
– Azt mondta, hogy ezt Hollósy László és Gudmann Csilla kérte, ő pedig méltányolta. Én ezt már korábban is tudtam, több helyről is hallottam. Az egésszel az a legnagyobb bajom, hogy szerintem nem így kellett volna mindezt megtudnom. Egyébként már úgy voltam vele, hogy ha akarnák, akkor sem maradnék, mert ebből a női vircsaftból nem kérek!

– Mi a helyzet a csapattal?
– A közelmúltban tárgyaltam játékosokkal, rábeszéltem őket, hogy a közelmúltbeli nehéz helyzet ellenére maradjanak, az aggályokat lerendeztem, és többen már a szerződést is aláírták. Viszont amikor kiderült, hogy továbbra is Hollósy László lesz a vezetőedző, többen jelezték, hogy mégsem maradnak!

– Az aláírt szerződéseknek mi lesz a sorsuk?
– A megbeszélésen mondtam, hogy mivel nem tartanak rám igényt, hamarosan beviszem a papírokat, erre Danada Judit visszakérdezett, hogy mi az, hogy nem hoztam magammal?! Maradjunk annyiban, hogy nem csalódtam senkiben... Mindenkiről tudtam, hogy milyen ember, Mitnyan urat kivéve. Nála a múlt kedden még én voltam a szakosztályvezető, péntekre már nem én lettem.

– Egyszer már meg kellett válnia posztjától, egy évvel ezelőtt. Az akkori történések más megvilágításba kerülnek a mostani események tükrében?
– Eddig úgy tudtam, hogy az az akkori elnök, Tóth András miatt volt, de lehet, hogy már akkor is benne volt a kezük... Lehet benne valami! Az biztos, hogy lesz egy beszélgetésem Hollósyval. El fogom neki mondani, hogy én csináltam belőle bajnokcsapat edzőjét, de mindenki követ el hülyeségeket élete során... Aki kígyóval él, ne csodálkozzon, ha megmarja! Egyre inkább úgy érzem, Nyári Sanyinak igaza volt, amikor azt mondta, hiba volt őket idehozni.



Aki marad, aki nem marad, és aki nem jön
Egyelőre úgy tűnik, nem igazán lesz esélye a BSE-nek a címvédésre, hiszen Kovács Tímea tavalyi elüldözése után sikerült tovább gyengíteni a csapatot. A hírek szerint Kolada Judit, Kiss Viktória, Gregori Martina és Tóth Andrea marad, a Palota feladója, Kiss Regina érkezik. Távozik viszont Horváth Alexandra és Tóth Gáborné a székesfehérvári MÁV Előre együttesébe, Hackl Szilvia Újpestre, továbbá Kötél Dóra, és valószínűleg Szűcs Kinga is. A korábbi tervekkel ellentétben úgy tűnik, mégsem érkezik Mester Orsolya és Horváth Gabriella. Utóbbi a Gödöllő játékosa lehet.

Egy meg nem jelent cikk története
Hétfőn telefoninterjút készítettem Danada Judittal, a Fővárosi Önkormányzat Kulturális-, Turisztikai- és Sportfőosztály Sportosztályának vezetőjével. Az apropó az volt, hogy egy korábbi ismert röplabdázó és edző ilyen jelentős sportpozícióba került. Persze politikai vonalon, de ez most mindegy.
Egy klasszikus fényezős PR-cikk volt ez – annak is készült – a sportosztály feladatköreiről, tevékenységéről, legfontosabb programjairól, diáksportról, szabadidősportról, lakossági sportról, létesítményekről, stb. Beszélgetésünk során ő hozta szóba a BSE-t, és azon belül a női röplabdaszakosztályt, amiről szintén részletesen beszélt.
Mivel a városháza belső szabályzata szerint senki nem nyilatkozhat a sajtóosztály ellenőrzése nélkül, elküldtem neki a cikket, amelyre a következő válasz érkezett.

„Kedves Dániel!

Meglepődtem, hogy Nagy Jenővel kapcsolatos infókat rögtön tovább adtad. Az interjú megjelenéséhez nem járulok hozzá és kérlek, hogy tekintsd semmisnek a beszélgetésünket.

Üdvözlettel: Danada Judit”

A kör bezárult, tökéletesen érhető a szereposztás. Hollósy nem kisebb helyről, immár a Fővárosi Önkormányzattól kapja a hátszelet...

Címkék: röplabda bse

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr153081526
süti beállítások módosítása