Pénteken nagy bravúrt hajtott végre az NRK-Nyíregyháza hazai pályán a bajnok BSE legyőzésével. Pedig a negyedik szettben, 18:12-es hazai vezetésnél nagy volt a gond, ugyanis megsérült a hazaiak egyik meghatározó játékosa, Katona Brigitta.

„Túlságosan szélre kaptam egy labdát a négyes helyen, de megpróbáltam megoldani, ám mivel túlságosan kifelé kellett ugranom, érkezéskor a bal lábam a játékvezetői állványon landolt – pillantott vissza Katona Brigitta. – Éles fájdalom hasított a bokámba, nagyon megijedtem, hogy elszakadtak a szalagok. Szerencsére már kiderült, hogy nem annyira vészes, csak erős zúzódást szenvedtem. Hétfőn nem tudtam edzeni, csak sétáltam a tréningen, remélhetőleg a hétvégére már össze tudjuk drótozni.”

Szüksége lenne rá, hiszen pénteken a Vasasnál vizitál a csapat, vasárnap pedig a Gödöllő lesz a vendég. „Lendületben vagyunk, ezért a fővárosban is szeretnénk meglepetést okozni, itthon pedig a Gödöllő ellen csakis a győzelem az elfogadható – summázta a csapat terveit az ütőjátékos. Katona az NRK négy meghatározó játékosának egyike, a csapat többi tagja fiatal. – Külső szakemberek is megjegyezték már, hogy ideális az arány. Én is így érezem, hiszen a fiataljaink nagyon lelkesek, ügyesek, ám az is igaz, hogy még tanulniuk kell. Ebben segítjük őket, minden tőlünk telhetőt megteszünk. A csapatszellem is remek, főként hogy a győzelmek is jöttek. Remélem, hogy a folytatás is hasonló lesz.”

(forrás: szon.hu)

Címkék: nyíregyháza röplabda extraliga nrk

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr602419142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása