Távozik a Vasas-Hofeka-Óbuda másodikszámú feladója, Lutter Liza, aki egy plusz egyéves szerződést írt alá a TEVA-Gödöllői RC csapatával. Lutter az óbudaiak klubban kezdett röplabdázni, és kilenc évet töltött a Folyondár utcában.

Az összes korosztályban bajnoki címet ünnepelhetett, míg a felnőttek között két bajnoki ezüstöt nyert. Részt vett a rotterdami ifjúsági Európa-bajnokságon és tagja volt a szerbiai junior Európa-bajnokságon szereplő magyar válogatottnak is.

– A mai napon egy plusz egyéves szerződést írtam alá a gödöllői csapattal, így már biztossá vált, hogy ott folytatom a röplabdázást – nyilatkozta Lutter Liza. – Nagyon nehéz volt meghozni ezt a döntést, végig sírtam ezt az időszakot, de a fejlődésem érdekében így kellett tennem. Nem csak a röplabda, hanem tanulmányi okok miatt is döntöttem így, hiszen azt már régóta tudom, hogy a középiskola után a Szent István Egyetemre szeretnék jelentkezni. Most úgy éreztem, hogy váltanom kell, hiszen a nemzetközi szereplésnél nekem fontosabb lesz a folyamatos játéklehetőség és a rutinszerzés, erre pedig itt most több esélyem van, mint a Vasasban. Ezért amikor megkerestek Gödöllőről, elgondolkoztam a folytatásról. Nagyon nehéz időszak volt ez nekem, még ma is felmentem a Folyondár utcába, és ahogy beléptem az öltözőbe, ismét a sírás kerülgetett. Nagyon szép kilenc évet töltöttem el a Vasasnál, itt tanultam meg mindent a röplabdáról. Remélem, egyszer még visszatérhetek Óbudára, mert számomra a Vasas az mindig a Vasas marad! Nem a csapat miatt váltottam, nagyon szeretem a lányokat, a döntésem nem ellenük irányult. Még tőlük is szeretnék elköszöni, mert erre eddig még nem volt lehetőségem és nem szeretném, hogy ellenszenv alakuljon ki közöttünk. Azt szeretném, hogy ne változzon semmi, és mindenki értse meg a döntésemnek az okát. Köszönöm szépen ezt a kilenc évet edzőimnek, csapattársaimnak és a szurkolóknak is.

A hunvolley.blog székesfehérvári forrásból úgy értesült, hogy a Vasas a MÁV Előre SC feladóját, a magyar felnőtt válogatottban is bemutatkozó Tálas Zsuzsannát szemelte ki Lutter Liza helyére, Gödöllőről pedig a liberó, Berze Zsófia érkezhet az óbudaiakhoz.

(forrás: vasasvolley.hu)

Címkék: röplabda vasas

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr193005065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása