Három játékos is meghosszabbította 2012. május 31-ig a szerződését a Vasas-Hofeka-Óbuda csapatával, így már biztos, hogy Oláh Vivien, Milovits Júlia és Miklai Zsanett a következő idényben is a fővárosi együttest erősíti.

Az elmúlt szezonban debütált az Extraligában Oláh Vivien, akinek egy sajnálatos sérülés miatt sok időt ki kellett hagynia év közben.

– A tegnapi napon egyéves szerződést írtam alá – nyilatkozta a szélsőütő. – Nem is terveztem, hogy távozom, egy év alatt megszerettem a csapatot, a közeget, és Jókay Zoltán edzővel is jó viszonyt ápolok. Szerintem nagyon jó lesz a következő évünk, és tetszik, hogy egyben marad a csapat. Jót fog tenni nekünk, hogy a nemzetközi kupa miatt új csapatokkal fogunk találkozni, új környezetben léphetünk majd pályára. Remélem, sikerül megalapoznunk a jövőnket nemzetközi szinten is.

A válogatott edzőtáborában sikerült utolérni a csapat feladóját, Miltovits Júliát.

– 2012. május 31-ig írtam alá az új szerződésemet a klubbal – mondta az irányító. – Szerettem volna Amerikába menni, ám amikor megtudtam, hogy ez nem fog sikerülni, rögtön beszéltem Jókay Zoltánnal, és úgy döntöttem, hogy maradok. Nagyon örülök, hogy a válogatott után, a Vasassal is kiléphetünk a nemzetközi porondra, nagy lehetőség ez mindenkinek. Természetesen minél tovább szeretnénk jutni a Challenge Kupában, a Közép-európai Ligában pedig a legjobb eredményre fogunk törekedni.

Szintén egyéves szerződést írt alá a Vasassal az ugyancsak válogatott kezdőjátékos, Miklai Zsanett.

– Kerestek sok helyről, azonban a Vasas mellett döntöttem Jókay Zoltán személye és a csapat miatt is – mondta a szélsőütőként és centerként is bevethető röplabdázó. – Nagyon örülök, hogy elindul a csapat a nemzetközi mezőnyben, mert ez nagy előrelépés a Vasasnak és a magyar röplabdasportnak is.

(forrás: vasasvolley.hu)

Címkék: röplabda vasas

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr652987590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása