A női Extraligában a Békéscsabai RSE a hetedik helyen végzett. Nagy Attila, a csapat edzője értékelte a szezont. A szakember azt is elárulta, hogy a nyártól már nem az ő irányításával készül a csapat.

– Milyen céllal vágtak neki a bajnokságnak?
– A nyáron új alapokra helyeztük az egyesület működését, a klub élén elnökváltás történt. Ezek az események közrejátszottak abban, hogy viszonylag későn tudtunk igazolni, s az anyagi korlátaink miatt főleg fiatal játékosokat szerződtettünk. A vezetőséggel egyetértésben a biztos bennmaradás kivívását tűztem ki célként.

– Ráadásként a nyáron jelentősen megváltozott a játékoskeret.
– Igen, hárman távoztak, míg Hornok Nikolett a fővárosban tanult tovább. Helyükre igazoltuk Újpestről Jenei Andreát és Horváth Vivient, míg Jezerniczki Tímea Veszprémből érkezett. Az irányító Jeneivel az a gond, hogy bár tehetséges játékos, de hosszútávon még nem képes egyenletes teljesítményt nyújtani. Menetközben éppen ezért szerződtettük az amerikai Meghan Shermant, aki nyolc közös edzés után beszállva megpróbált segíteni nekünk, ami hellyel-közzel sikerült is.

– Mennyire elégedett a látottakkal?
– Felemás érzéseim vannak. A bajnokság közben voltak bravúrgyőzelmeink, de több olyan találkozót is elvesztettünk, ahol mi voltunk az esélyesebbek. Sajnos, amikor kellettek volna a győzelmek, akkor mondtunk csődöt. Sérülések és különböző problémák miatt nem tudtam azt az edzésmunkát elvégezni a csapattal, amit terveztem. Összességében harminc százalékban vagyok elégedett a teljesítményünkkel, hetven százalékban viszont nem. Ha a szereplésünk pozitív oldalát nézem, akkor meg kell említeni, hogy igenis meg kell becsülni a hetedik helyezésünket, mert nem sok csapatsportág képviselője mondhatja el magáról Békés megyében, hogy az első osztályú bajnokságban ilyen előkelő helyen végez. Ha hozzáveszem, hogy mindezt elég szerény költségvetéssel értük el, akkor tényleg megsüvegelendő az együttes szereplése.

– Mit hoz a jövő, mi várható a következő pontvadászatban?
– Egy biztos, nyártól már nem én készítem fel a lányokat. Az egyesületen belül a felnőtt együttesen kívül hozzám tartozik az összes, bajnokságban résztvevő utánpótláscsapat, valamint a serdülőválogatott szövetségi edzői tisztét is ellátom. Kezdtem már néha úgy érezni, hogy túl sokat vállaltam. Ráadásul a keret nagy részének nevelőedzője is vagyok, s azt gondolom, hogy kell egy új arc az edzői poszton, akitől más impulzusokat kapva a lányok jobb eredményeket is elérhetnek. Úgy gondolom a gerinc adott ahhoz, hogy reális esélyünk legyen a közeljövőben a legjobb négy közé kerülni a bajnokságban. Az elnökséggel közösen most az edző személyének kiválasztásán dolgozunk. Maradok a klubnál, a közeljövőben azonban kizárólag az utánpótlás területén kívánok dolgozni. Az elődöntő után már éreztem, hogy azzal tennék jót, ha felállnék a felnőtt csapat kispadjáról. A csapatnak kell az új impulzus, van olyan játékosom, aki már nyolc éve dolgozik velem. Elfáradtam, és úgy érzem, kevés újat tudok mondani a játékosoknak. Eredetileg még a következő évet is a felnőtt csapat mellett töltöttem volna, de végül nem vállaltam a folytatást. Az utánpótlást és a serdülő válogatottat viszem tovább, a gyerektől az ifjúságiig minden korosztályban ott vagyunk az országos döntőben. Az elnökséggel keressük az új edzőt, több szakemberrel is tárgyalásban állunk. Olyannal is, aki élvonalbeli csapat kispadján ül, de olyannal is, aki korábban dolgozott extraligás csapatnál. Úgy gondolom, hogy két-három héten belül kiderülhet, ki veszi át a helyemet.

(forrás: hir6.hu, beol.hu)

Címkék: békéscsaba röplabda extraliga brse

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr422841160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása