Hétvégén rendezték Debrecenben a Magyar Egyetemi és Főiskolai Országos Bajnokság négyes döntőjét. A nők mezőnyében a Szent István Egyetem csapata végzett az első helyen.

Az aranyérmes együttesben a Békéscsabai RSE három röplabdázója is szerepelt. Bucsi Barbara és Jenei Andrea a békéscsabai Gazdasági Kar, míg Soós Nikolett a gyulai Egészségtudományi és Környezet-egészségügyi Intézet hallgatója. A különböző felsőoktatási intézmények játékosaiként pályára lépett a magyar élvonal jelentős része.

Az első napon a Corvinus Egyetem csapatát nagy küzdelemben 3:2-re, míg a tavalyi döntő visszavágóján a TF együttesét 3:0-ra győzték le, köszönhetően a viharsarki lányok kiemelkedő teljesítményének. Vasárnap a Pécsi Egyetem ellen magabiztos játékkal biztosították a tornagyőzelmet.

A Szent István Egyetem büszke arra, hogy egyre több élsportoló választja felsőoktatási tanulmányai helyszínéül, mivel az intézmény segítséget nyújt a hallgatóknak egyeztetni tanulmányaik és sportbeli kötelezettségeik összehangolásában.

MEFOB 2011, négyes döntő, Debrecen

Nők
1. Szent István Egyetem, Gödöllő-Békéscsaba
2. Semmelweis Egyetem (TF), Budapest
3. Pécsi Tudományegyetem
4. Corvinus Egyetem, Budapest

Férfiak
1. Kaposvári Egyetem
2. Széchényi István Egyetem, Győr
3. Semmelweis Egyetem (TF), Budapest
4. Eszterházy Károly Főiskola, Eger

• Képgaléria itt!
• Még egy galéria!

(forrás: csabaradio.hu)

Címkék: röplabda mefob

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr592963151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása