Június első hétvégéjén rendezték Debrecenben a MEFOB-döntőt. Az országos sorozatban összesen 11 férfi és 12 női csapat indult. Az izgalmas összecsapások a férfiaknál nagy küzdelmet, szoros eredményeket hoztak. Végül a győri Széchényi István Egyetem együttese állhatott a dobogó felső fokára.

A nőknél kimagaslott a mezőnyből a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar (TF) csapata. A záró ünnepség díszvendége volt dr. Fábián István, a Debreceni Egyetem rektora és Simon Gábor, a MEFS elnökségi tagja.

A női verseny végeredménye
1. Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar     6 pont (9:2)
2. Szent István Egyetem Gödöllő-Békéscsaba 5 pont (7:4)
3. Kaposvári Egyetem 4 pont (5:8)
4. Corvinus Egyetem Budapest 3 pont (2:9)

A férfiverseny végeredménye
1. Széchenyi István Egyetem Győr 5 pont (7:3)
2. Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar     5 pont (6:3)
3. Debreceni Egyetem 5 pont (6:5)
4. Kaposvári Egyetem 3 pont (1:9)

A legeredményesebb támadójátékos: Lutter Eszter (TF) és Szauter Péter (Győr)
A legjobb előkészítő játékos: Jenei Andrea (Szent István Egyetem) és Szappanos Máté (TF)
A legjobb mezőnyjátékos: Pintér Zsanett (Kaposvár) és Deák Márk (Kaposvár)

Címkék: győr röplabda széchenyi mefob tf szese

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr604578079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása