Nem volt maradéktalanul elégedett a CEV Kupa-döntő első meccsét megnyerő Dinamo Moszkva magyar kulcsembere, Veres Péter! A győzelem az ő hathatós közreműködésével ugyan összejött az oroszoknak ifj. Grózer György csapata, a lengyel Asseco Resovia Rzeszów otthonában, de a teljesítmény nem volt tökéletes. Ezt hívják maximalizmusnak?!

Kőkemény adok-kapok ment a pályán, Veres ütésben és blokkban is jeleskedett, de néha őt is lesáncolták. Aztán az ötödik szett végén, amikor 8:12-es állást követően a nyitócsere, Pavel Kruglov jó szerváival visszatértek a moszkvai remények, csak Veres Péter kapta a labdát támadásban, és a legkiélezettebb helyzetben nem is hibázott, így lett 13:12-ről 13:15 a vége!

― Minden nyitásod előtt, illetve jó megoldásod után elképesztő füttykoncertet kaptál, amiből arra következtetek, hogy nem te állsz a lengyel népszerűségi listák élén, de gondolom, nem is ez volt a cél...
― Megmondom őszintén, nekem ez mindig is egy motiváció volt, mert ez azt jelenti, hogy azoktól a játékosoktól, akiket ennyire kifütyülnek, tartanak valamilyen szinten ― mondta a hunvolley.blog-nak a meccs után Veres Péter. ― Győzelem után általában nem szoktam magyarázkodni, de nem vagyok teljes mértékben boldog, mert úgy gondolom, hogy a csapat nem játszott jól. Az utolsó néhány hónapban sokkal jobb játékra képes a mi csapatunk. A játékosállományunkból nagyon kevesen játszottak korábban európai kupadöntőt, talán ez is nyomott minket. Első mérkőzésnek jó volt, Moszkvában biztosan jobban fogunk teljesíteni. Egyénileg sem vagyok megelégedve magammal, sokat hibáztam, sajnos a feladóval nem volt túl jó az összhang a mai nap folyamán, és nem voltak jók a nyitásfogadásaink. Ellenfelünknek gratulálok, nagyon erősen nyitottak, ezzel meg is fogtak minket. Otthon teljesen más lesz, ott nem fognak így szerválni, mi pedig jobban fogunk koncentrálni. Természetesen boldog vagyok, hogy nyertünk, és előnnyel várhatjuk a vasárnapi visszavágót.

― Az ötödik szettben 8:12-ről és 11:13-ról elképesztő fordítást produkáltatok, és a legvégét te fejezted be...
― Nem akarok beképzeltnek tűnni, de szerintem az egyik erősségem, hogy képes vagyok meglepetést okozni. Pszichésen mi már elvesztettük a meccset, de elég volt egy jó nyitó, Pavel Kruglov, aki csereként beállva nagyon értékes félászt szervált, és ott már feljöttünk két pontra. Utána a lengyelek egy kicsit megijedtek, megremegett a kezük, s ilyenkor már egyértelműen sokkal nehezebb, ezt pedig kihasználtuk.

― A tavalyi idényhez képest voltak nálatok személyi változások, és úgy tűnik, hogy ebben az összetételben egységesebbek vagytok, egységesebb teljesítményt nyújtotok, nincsenek olyan nagy pozitív, illetve negatív kilengések.
― Nem vagy egyedül, aki ezt már észrevette. Nekem belülről nehéz ezt megítélni. Eredmények szempontjából szerintem ugyanúgy vagyunk, mint tavaly, attól függetlenül egyénileg, játékosállományban tavaly a csapat erősebb volt. Hatalmas munka áll mögöttünk, és remélem, meg is lesz az eredménye.

― A bajnokság elődöntőjében és a CEV Kupa döntőjében is jól álltok, most már jó lenne arannyal befejezni a szezont!
― Úgy gondolom, ez egy szenzáció! A munka gyümölcse már kezd beérni, itt már csak mi ronthatunk. Ha innen mi veszítünk, csak magunknak köszönhetjük.

― Mit hozhat a következő szezont?
― Oroszországban maradok, a Dinamónál már úgy gondolják, hogy Veres már Moszkvában van! Nem is vetődik fel bennük, hogy lehet, hogy még elmegyek! Tavaly elrontottam a szerződéshosszabbítást, mert a döntő előtt írtuk alá, és engem ez nagyon megzavart. Most arra kértem őket, hogy várjuk meg a szezon végét, és utána beszéljünk erről. Az tehát biztos, hogy Oroszország, de hogy melyik csapat, azt majd meglátjuk!

A döntő statisztikája ide kattintva megtekinthető!

Címkék: orosz lengyel moszkva lengyelország röplabda veres dinamo cev kupa grózer rzeszow

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr454347551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása