Hosszú, fárasztó és mozgalmas hétvégén van túl a Polonia IMKA London női csapata. Az együttes Dániában szerepelt a NEVZA tornáján, a hunvolley.blog pedig megszólaltatta a csapat irányítóját, Dobos Ildikót!
 
A Polonia ugyan mindhárom mérkőzését elveszítette a NEVZA Club Championship tornáján, de a magyar válogatott korábbi játékosa szerint bizonyítottak, a hunvolley.blog-nak pedig örömmel mesélt a hétvége történéseiről.

— Nem volt olcsó az utazás, hiszen több mint ötezer font volt az összes költség. Hogyan sikerült előteremteni az anyagiakat?
— Ebből mindenki kivette a részét, a szezon elején pedig volt tagdíj is. Mondhatjuk, hogy mindenki magának fizette, de azért szponzori támogatása is van a csapatnak.

— Milyen célokat fogalmazott meg az együttes a NEVZA torna előtt?
— Igazából voltak videóink a dánokról, az edzőnk azt mondta, hogy esélyünk is lehet ellenük. Én a felvétel megtekintése után tudtam, hogy sok azért nincs. Biztos alapjátékuk volt, de azt azért sejteni lehetett, hogy nem fogunk beégni, mert a mi csapatunk sem annyira rossz. Ez később bizonyosodott, hiszen helytálltunk. Pénteken reggel négy órakor keltünk, következett egy kis átmozgató edzés, majd a meccs a későbbi győztes Holte ellen. Sima vereség lett a vége. Szombaton jött a másik dán csapat, az Odense. Ez egy nagyon jó meccs volt, minden percét élveztem. Később visszanéztem a felvételeket, és érdekes, akkor már nem tetszett. Pedig pörögtünk, mindenki a maximumot nyújtotta. Az utolsó szettben huszonnégy-tizenkilencről kaptunk ki, de ennek ellenére is dicséretet érdemel a csapat. A három mérkőzés mellett két edzésünk is volt, nem ehhez van szokva a társaság, hiszen mi heti szinten kétszer edzünk csak. A harmadik napon ez már ki is jött, ami azért fájó, mert a norvég csapat ellen lett volna esélyünk a győzelemre. Szorosak voltak a szettek, de nem tudtunk meglepetést okozni. Mindhárom csapat fiatal játékosokból áll, ezzel szemben a mi együttesünk átlagéletkora igen magas. A dánok ügyesek voltak, magasak, atlétikusak. A magyar válogatottat kenterbe vernék, szerintem. A védekezésük remek volt, hármas blokkok sokaságát hozták a mérkőzésen. Engem meglepett a torna színvonala, erős volt a mezőny.

— Akkor elmondhatjuk, hogy nagyon hasznos volt a torna a csapatnak.
— Mindenképpen, az edzőnk is élvezte. Rengeteget taktikázott, változtatott. Kihívás volt számunkra is, mert Angliában ilyen meccseket nem játszunk. A jövő hét végén játszunk a Leeds-szel hazai pályán, jó felkészülés volt ez nekünk arra a meccsre.

— Te magadat hogyan érezted a pályán? Elfáradtál?
— Rosszabbra számítottam, bár hétfőn nem bírtam felemelni a bal kezemet izomláz miatt. De nagyon jól bírtam, felvettem a versenyt a fiatalokkal. Természetesen hamarabb elfáradok, mint ők, de szerintem húzóembere voltam a csapatnak. Szinte végigjátszottam majdnem mindhárom mérkőzést. Néha csináltam olyan megmozdulásokat, amelyeken az edzőm is meglepődött. Az ütőim sokat támadtak egyes sánc ellen, nem egyszer pedig még blokk nélkül is. Neked nem kell mondanom, hogy mekkora királyság az egy feladónak, ha az ütőjét ilyen helyzetbe tudja hozni. Szerintem partiban voltam az ellenfél feladóival is ész szempontjából. Fizikálisan már nem igazán, egy 25 éves lánynak azért sokkal jobb adottságai vannak, mint nekem. Igaz, hogy már nem ugrok akkorát, mint régen, de a csapat hasznos tagja tudtam lenni. Sokat rohangáltam, mivel a mi csapatunk nyitásfogadásban nem volt az igazi, de nagyon élveztem a tornát.

A korábbi válogatott játékos az interjú végén hozzátette, hogy nem ő volt az egyedüli magyar a csapatban, hiszen Borsos Anna is Polonia légiósa. A veszprémi játékosra négyes poszton számít edzője, a dániai tornán pedig ő is pályára léphetett.
 
NEVZA Club Championship, nők
Polonia IMKA London (angol) — Holte (dán) 0:3 (—22, —12, —14)
Polonia — Fortuna Odense (dán) 1:3 (23, —22, —14, —26)
Polonia — Oslo Volley (norvég) 0:3 (—20, —21, —14)

Címkék: anglia röplabda légiós dobos polonia

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr463366959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grozeranna 2011.11.10. 10:35:30

Nagyon büszkék vagyunk Rád,Dobikám!Sok puszi!
süti beállítások módosítása