Továbbra sem igazol a Vasas

 2011.06.30. 22:22

Még mindig nem világos, hogyan akarja megerősíteni keretét a Vasas-Hofeka-Óbuda a Közép-európai Ligára és a Challenge Kupára. A fővárosi együttesből távozik Takács Zsófia, viszont szerződést hosszabbított Dékány Bernadett.

Ahogy arról a hunvolley.blog korábban elsőként beszámolt, a Vasas csapatkapitánya, Takács Zsófia a francia másodosztályban folytatja pályafutását.

– A Marcq-En-Baroul csapatánál folytatom – mondta a kiváló röplabdázó. – Nem én kerestem másik csapatot, hanem ők találtak rám. Több országba is hívtak röplabdázni, ám mivel a párom, Jónás György Lille-be igazol, ez a csapat pedig néhány kilométerre innen játszik, így nem gondolkoztam sokáig. Láttam róluk videókat, láttam pár meccsüket is, nagyon jó kis csapat és nagyon kiélezett bajnokságban szerepelnek. Jókay Zoltán nagyon fog hiányozni, de úgy érzem, most tudom megmérettetni magam, tíz év után jó lesz új arcokkal találkozni a pályán. Egyéves szerződést írtam alá, és augusztus 16-án utazom majd ki. Úgy váltam el a vezetőktől, ha majd úgy alakul, szívesen fogok visszatérni Óbudára, hiszen nagyon megszerettem a Vasast, és ezúton is köszönöm a szurkolóknak azt a rengeteg szeretet és támogatást, amit tőlük kaptam, kaptunk az évek során.

Dékány Bernadett marad, a születésnapos ütőjátékos meghosszabbította szerződését.

– Egyéves szerződést írtam alá ma a Vasassal, így eldőlt, hogy a következő szezonban is itt fogok röplabdázni – mondta a 19 éves játékos. – Kerestek máshonnan is, ám Jókay Zoltán személye, a nemzetközi kupában való részvétel, valamint az, hogy itt játszom már lassan négy éve a felnőtt keretben, döntő volt. Örülök, hogy Vatai Gabriella átvette az irányítást a szakosztálynál, úgy gondolom, hogy fel tudja futtatni a röplabdát. A Challenge Kupa sorsoláson nem volt szerencsénk, nagyon erős ellenfelet kaptunk, de úgy gondolom, ebben a sorozatban nekünk az elsődleges célunk a tapasztalatszerzés lesz. A Közép-európai Liga lehet az a sorozat, ahol inkább esélyesebbek lehetünk. A válogatottban nem hiszem, hogy szerepelni fogok már az idei Euroliga-sorozatban, hiszen másfél hónapja nem edzettem, és ez a mostani csapat már kellően összerázódott. Nyárra terveztem, hogy indulok strandon, ám nem tudom mi lesz még ebből, remélem, fogok tudni homokon játszani.

További hír még a Vasas háza tájáról, hogy bekerült a felnőtt keretbe a serdülőcsapatból, Fábián Fanny feladó, Gubicza Laura center és Takács Bernadett is, aki több poszton is bevethető.

(forrás: vasasvolley.hu)

Címkék: röplabda vasas

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr33028615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása