Az Újpesti TE nem jutott be a női Extraliga fináléjába. A játékosok nem mondják ki, hogy a címvédő BSE elődöntőbeli sikerére rásegítettek a játékvezetők is, inkább igyekeznek túllépni a történteken, és a jövő hétvégén kezdődő, Gödöllő elleni bronzpárharcra koncentrálni.

– Másfél hét telt el az elődöntő utolsó mérkőzése óta. Sikerült feldolgozniuk, hogy nem jutottak fináléba?
Dambendzet Nathalie:
Nekem nagyon jól esett az a pár nap pihenő, amit az edzőnktől kaptunk. Kellett is egy kis idő, hogy feldolgozzam az eseményeket.
Ancsin Ildikó: Én nagyon nehezen engedtem el magamban a döntőt, hisz azért küzdöttünk. Bár többen mondták, hogy ez volt az igazi döntő, nem várt izgalmakat okoztunk az elfogulatlan röplabdarajongóknak.
Kapuvári Melinda: Én is nehezen tettem túl magam rajta, nagy esélyünk volt a döntőbe kerülésre, de azt hiszem, sok minden közrejátszott, hogy ez nem jött össze.
Kovács Tímea: Én három napig a BSE-vel álmodtam, újra- és újraálmodtam a meccseket. A negyedik nap megráztam magam és továbbléptem, de egyáltalán nem volt könnyű.

– Aztán a nagy bánat után elkezdtek nagyon keményen készülni a bronzpárharcra.
Szombathelyi Kitti:
Persze, hiszen nagyon szeretnénk, ha a nyakunkba akasztanának végül egy érmet!
Ancsin Ildikó: A kemény edzésmunka mellett nagyon jókor jött a Szusza Ferenc-emlékmeccs. Úgy érzem, sokat segített mindenkinek, hogy érezze az újpesti család szeretetét. Fantasztikus érzés volt részese lenni ennek a kezdeményezésnek.

– Igen mozgalmas időszaknak néznek elébe.
Ancsin Ildikó:
Igen, pénteken edzőmeccset játszottunk a Vasas ellen, szombaton a junioroknak van tornájuk, szerdán ismét egy barátságos mérkőzés, és szombaton máris itt lesz a bronzösszecsapás első állomása.

– Hogyan látják belülről a csapat teljesítményét?
Dambendzet Nathalie:
Szerintem az elődöntőben az első három mérkőzésen kifejezetten színvonalas röplabdát játszottunk. Ezek az összecsapások nemcsak rajtunk múltak. De előre kell tekintenünk, mi már a harmadik helyre koncentrálunk.
Ancsin Ildikó: Alapvetően optimista ember vagyok, egységes csapattal meglesz a bronz!
Kapuvári Melinda: Nagyon remélem, hogy az edzőmeccseken ismét össze tudunk rázódni és a legjobb formánkat fogjuk mutatni a bronzmeccseken.
Kovács Tímea: Bár a Gödöllő nem könnyű ellenfél, mégis bízom benne, hogy az egységes csapatunk olyan kitűnő teljesítményt tud majd hozni, mint a BSE elleni első összecsapásokon.
Rácz Márta: Igen, jó lett volna a döntőben játszani, nagyon sajnálom, hogy ez nem jött össze, de most már csak előre nézünk és nyerni akarunk a Gödöllő ellen. Nekem személyes motivációm is van: hiányzik az éremgyűjteményemből a bronz. Most szeretném ezt is begyűjteni!

– Edzői szemmel hogyan értékeli a csapat teljesítményét?
Farkas Mihály:
Ahogy már régebben is elmondtam, október végén kerültem Újpestre, januárig tűzoltó munka folyt. Ekkor állt össze a keret, mert új igazolások érkeztek (ekkor jött Várhegyi Anikó, Kapuvári Melinda és Ancsin Ildikó), és felépült a sérüléséből Battlay Kriszta is. Ezzel a kerettel már elvárható volt a legjobb négy közé jutás, ami végül sikerült is. A csapat teljesítményének szempontjából a csúcspont mindenképpen a BSE elleni negyedik mérkőzésünk volt. Nem sikerült a bravúr, de emelt fővel jöttünk ki a párharcból. Minden játékosnak – és nekem is – csak az van a fejünkben, hogy meg akarjuk nyerni a bronzérmet. Ha ez sikerül, mindenképp olyan eredmény lesz ez, amire lehet építkezni a jövőben.

(forrás: utevolley.hu)

Címkék: röplabda ute újpest extraliga

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr392793243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása