A Fino-Kaposvár korábbi játékosa, ifj. Laszczik Iván a múlt héten Demeter György kérésére besegített a csapatnak. Az előzményt mindenki ismeri, Kaszap Tamás Olaszországban volt próbajátékon és hogy bizonyos dolgokat csapatszinten tudjanak gyakorolni, szükség volt még egy feladóra.

— Jelenleg a civil életemet élem, dolgozom, de a sporttal sem szakadt meg a kapcsolatom, mert szinte minden nap csinálok valamit munka után: futok, úszok, teniszezek, focizok, fallabdázom, időjárástól függően — mesélte a játékos. — A röplabda nem játszik olyan fontos szerepet az életemben, mint korábban, a bajnokságot nem követem, ugyanakkor a régi csapattársakkal összejárok még, így nagyjából tudom, mi történik az együttesen belül. Demeter György szólt a múlt héten, hogy ugorjak be keddtől csütörtökig, de mivel apróbb húzódással bajlódtam, ezért csak az utolsó nap tudtam lemenni. Az edzés jó volt, élveztem a játékot még a sérülés ellenére is, egy jót nosztalgiáztam.

(forrás: kaposvarvolley.hu)

Címkék: kaposvár röplabda

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr623404250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása