Különleges felületet talált a legújabb kampányában a hirdetéseinek a Betfair online fogadóiroda: az első számú brit női strandröplabda-páros bikinijének hátsóján helyeztek el QR-kódot, amely beolvasva a honlapjukra vezeti az okostelefonnal rendelkező felhasználókat.
Zara Dampney és Shauna Mullin az első strandröplabda-páros, amely részt vesz a kampányban. A legjobb brit duó a 2012-es londoni olimpia tesztversenyének számító rendezvényen, a Horse Guards Parade-n szerepelt, remek lehetőséget nyújtva a Betfair számára új marketingötletének kipróbálására.
A Betfair nyilatkozata szerint ez az első kampány, amelyben QR-kódot használnak sporthirdetések között, és ha erre határozták magukat, biztosak akartak lenni benne, hogy olyan helyre kerülnek, amelyeket sokszor fotóznak a nézők...
Mivel a két hölgy a 2012-es olimpián is indul majd, fogadni mertünk volna, hogy ott is ebben a bikiniben lépnek pályára. De nem, mert a négyévente megrendezett seregszemlén tilos bármilyen szponzoráció megjelenítése. A fenékkód is...
(forrás: mmonline.hu, adrenalin.blog.hu)