Röplabda a kaposvári egyetemen

 2011.04.18. 17:25

A magyar röplabdázás jelenlegi helyzetében mindenképpen nagy dolog, ha nem egy klub megszűnéséről, hanem egy új csapat megalakulásáról adhatunk hírt. A közelmúltban a Kaposvári Egyetemen szerveztek sikerrel női együttest a BITT-Kaposvári NRC közreműködésével. Ha a lányok jól haladnak a munkával, ősztől akár a Somogy megyei bajnokságban is részt vehetnek.

A BITT-Kaposvári NRC és a Kaposvári Egyetem idén januárban fűzte szorosabbra a kapcsolatát. Az ötéves szerződés alapján immár az egyetem utaztatja az NB I-ben szereplő női röplabdacsapatot, és támogatja a lányok felsőfokú tanulmányait is. Az egyesület a megállapodásban vállalta, hogy népszerűsíti az intézményt a röplabdázók körében, és ha lesz rá igény, amatőr egyetemi csapatot is alakít. Így is történt.

„Én egyedül jöttem le elsősként – mondta az egyetem hallgatója, Petró Dorottya. – Nagyon aranyos mindenki, befogadóak, ismerjük egymást, és jól elvagyunk. Valamit biztosan ki tudunk hozni ebből, ha odaállunk és összeszedjük magunkat.”

A toborzó után a KNRC egyik játékosa, Pintér Zsanett vállalta, hogy a pedagógiai kar másodéves hallgatójaként, egyben leendő edzőként elkezdi a munkát a lányokkal. „Most járok az edzőire, sok tapasztalatot szereztem – mondta Pintér. – Ezek alapján próbálom az edzéstervet összeállítani és Halász Márta edzéseit is figyelem, mivel ugye részt veszek rajtuk.”

A lányok egyelőre hetente egyszer edzenek az egyetemi csarnokban.

(forrás: kapos.hu)

Címkék: egyetem kaposvár röplabda bitt

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr912837218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása