Az MRSZ január 31-i, hétfői hivatalos tájékoztatása szerint Debrecen rendezi a női és férfi Magyar Kupa négyes döntőt márciusban. Igen ám, de honlapunk kedden két, szerdán pedig egy harmadik egymástól teljesen független, megbízható forrásból úgy értesült, hogy a szövetség egyik felelős vezetője a főváros több pontján, röplabdás társaságban, több ember füle hallatára közölte: azt szeretné, hogy mégis Kaposváron legyen a torna, és majd ő elintézi... FRISSÍTVE: szövetségi reakció!

Emlékeztetőül: a hétfői licittárgyalást a hajdúsági megyeszékhely nyerte, a somogyiak a második helyen végeztek. Bővebben itt!

Nem szeretjük a pletykákat, a híreszteléseket, ezért a szövetségtől természetesen hivatalos állásfoglalást kértünk, amelyet szerdán 14 óra 11 perckor a sajtófőnőktől meg is kaptunk, és ezúton természetesen egyetlen karakternyi változtatás nélkül közlünk!

Szia Dani,

sajnálom, hogy feltettél egy cikket arról, ami az általad írottak szerint is csak pletyka, ettől függetlenül én most is csak azt tudom mondani mind Neked, mind pedig bárkinek, aki ez ügyben érdeklődik, hogy megszületett a pályázat hivatalos eredménye, mely szerint Debrecen városa rendezi a 2011-es Magyar Kupa döntőt. Tisztelettel kérlek, hogy addig, amíg más, hivatalos hír ebben a témában nem jelenik meg, vedd ezt tudomásul.
Tehát ez egyben az MRSZ hivatalos álláspontja az általad írottakkal kapcsolatban. Mi a versenytárgyalást becsületesen, korrektül, számos tanú előtt levezényeltük és a szervező bizottság meghozta a döntést, melyet a felek is elfogadtak.

Ha bármilyen változás lenne, Téged foglak az elsők között értesíteni, ezt megígérem.

Baráti üdvözlettel,

Csaba

És végül egy észrevétel: „addig, amíg más, hivatalos hír ebben a témában nem jelenik meg”. Azért ez egy érdekes félmondat... Várjuk a fejleményeket!

Címkék: debrecen kaposvár röplabda magyar kupa

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr782632344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

volley.hu 2011.02.02. 12:25:28

Nevetséges ez a kavarás a MK körül!

Egyrészt a 8 csapatból 6 vagy BP-i vagy Kelet-Mon van.
Bp-Kaposvár 206 km, Bp-Debrecen 220 km.
Tényleg az a 14 km a hihetetlen plusz költség... ???

Nem halott a röplabda Debrecenben!!!
A röplabdának volt múltja Debrecenben, van jelene és reméljük, hogy lesz jövője is!!!
A városban jelenleg is van NBI-es férfi csapat. És vannak próbálkozások, hogy a női vonal is megerősödjön.

Vagy ha mégis okoskodni akarunk, akkor számoljunk azzal, hogy itt van a szomszédban Nyíregyháza.
Nem messze van Miskolc, Szolnok, de Kecskemét sem a világ végén, debrecenhez képest!
Fent felsorolt városokban van tömegbázis, több osztályú csapat, a többiről nem is beszélve.
Valószínűleg ők is szívesebben mennének Kaposvárra meccset nézni... Tényleg???

Azt hiszem mondhatom a debreceni röplabdások nevében, hogy ki vagyunk éhezve a jó röplabdára és végre itt Debrecenben szeretnénk látni kicsi hazánk legjobb csapatait!!!!
Azt sem feledjük, hogy ülőröplabda is lesz a "műsoron"!!!
Ennek fellegvára is e környéken található!
Sőt debrecenben is élnek még olyan ülőröpisek, akik olimpikonnak is vallhatják magukat!

És a negatív hozzáállás nem segít megtölteni a Főnix csarnokot! Lehet fanyalogni, meg negatívnak lenni!!!
Sajnos ez olyan tipikus magyar hozzáállás, ezért nem halad sehova a röplabda, mert aki valamit szeretne és tudna csinálni, azt egyből kifúrják vagy letörik a lelkesedését...

Nevetséges!!!
Mint ahogyan ez az egész kavarás!

Ez a blog úgy hirdeti magát, mint "100% MRSZ-mentes" ...
Tényleg???

Csak egy kérdés: ez az egész kavarás kinek az érdekeit szolgállják?

Szerintem pontosan azért kellene debrecenben rendezni egy ilyen fontos sporteseményt, mert ezen keresztül újra a népszerűség közelébe hozható a röplabda a cívis városban!
Másrészt ez a helyszín mindenki számára semleges lehetne!
A Főnix Csarnoknál ma nincs az ország jobb, megfelelőbb helyszín!
A lelátók megtöltése pedig mindenkinek egyformán fontos!
Lehet azt is mondani, hogy ez az egész röplabdás társadalom érdeke!

Még annyit Rodics úrnak címezve:
lehet, hogy korábban, amikor még Ön is az MRSZ-ben dolgozott vagy annak előtte rossz emlékei keletkeztek debrecenből. Ez szerintem viszont egyéni vélemény!
És egyéni antipátiából általános lesujtó véleményt formálni egy még meg sem rendezett eseményről ....
Már ne haragudjon meg, de ez az, ami minden csak a röplabda érdeke!
Miért nem adja meg Ön a bizonyítás lehetőségét?
Vagy itt csak Ön bizonyított eddig?
Akkor viszont sajnálom, hogy megírtam e kommentet ....

volley.hu 2011.02.02. 12:29:36

Elnézést a stilisztikai hibákért!
"Kicsit" felháborítónak tartom ezt az egészet és sajnos "első blikkre", visszaolvasás nélkül írtam le véleményemet!

RANGER 2011.02.02. 14:22:38

Nem értem, mi ebben a kínos és nevetséges. A nyertes dolga és érdeke a torna sikeres lebenyokítása. Nyilván amikor pályáztak minden körülményt felmértek ennek tudatában pályáztak.
Ez az ügy csak az Ön számára kínos valamiért? Esetleg Ön fogadott prókátora a Kaposvárnak? Majd a torna után alkosson véleményt!!!!

Rodics · http://hunvolley.blog.hu 2011.02.02. 15:04:58

@volley.hu: Jó napot kívánok! Üdvözletem!

Én nagyon ritkán írok hozzászólást internetes oldalakon, a sajátomon meg pláne. De ha mégis, akkor úgy kezdem, hogy köszönök. Aztán úgy folytatom, hogy bemutatkozom. Engem Rodics Dánielnek hívnak, és nem szoktam név nélkül kommentálni semmit, mindig vállalom a véleményemet, nem vagyok anonimitásba burkolózó, rejtőzködő internethuszár.

Ki kavar a Magyar Kupa négyes döntő körül? Én? Igen? És miért is? Hétfőn megvolt a licittárgyalás, Debrecen nyert. Egy nappal később az MRSZ egyik felelős vezetője a főváros több pontján, röplabdás társaságban, több ember füle hallatára közölte: ő azt szeretné, hogy mégis Kaposváron legyen a torna, és majd ő elintézi... Akkor ki kavar nevetségesen a Magyar Kupa négyes döntő körül? Én? Igen? És miért is? Nem állok hozzá semmihez negatívan, nem fanyalgok, nem okoskodok, nem mondom, hogy rossz, sikertelen vagy érdektelen lesz az esemény, csak a háttérben zajló eseményekre próbáltam némileg rávilágítani.

Ki mondta, hogy halott a röplabda Debrecenben? Én? Mikor? Hol? Soha nem mondtam és nem gondoltam ilyet, hiszen én vagyok az Eötvös Kupa egyik legnagyobb tisztelője, rajongója, és azt hiszem, ezt a torna főszervezője is alá tudná támasztani, ha most éppen nem lenne külföldön. Ki érvelt a debreceni négyes döntő rendezés ellen? Én? Igen? Mikor? Hol? Semmiféle rossz emlékeim nincsenek Debrecenről. Én nem adom meg a bizonyítási lehetőséget? Ez meg honnan jött? Itt súlyos félreértelmezés esete forog fenn...

Megmondom őszintén, nekem teljesen mindegy, hol lesz a torna. Tényleg. Bátorkodtam emlékeztetni az olvasókat arra, hogy a Főnix Csarnokban eddig két röplabdameccs volt, és szánalmasan, idiótán néztek ki az üres lelátók. És ami Kecskeméten tavaly teltházat jelentett, az a kb. 1500 ember is hülyén nézne ki a minimum hatezres Főnixben. Ennyi.

Egyébként meg köszönöm szépen a hasznos és építőjellegű hozzászólást, de nem szorulok rá, hogy bárkitől meghallgassam, mit kéne, illetve mit nem kéne írnom a saját oldalamon.

További jó napot kívánok! Üdvözletem!

Rodics Dániel

Feribá50 2011.02.07. 14:40:13

@Rodics: Üdv minden olvasónak!

Kedves Dani és tisztelt (minden bizonnyal) debreceni illetőségű bejegyző
Először is tudatom, hogy én (is) azok közé tartozom, akik rendszeres olvasói e honlapnak, de kevésszer szólnak hozzá.
Hogy most mégis megteszem,nem az inspirál, hogy hol lesz, vagy hol legyen az idei MK döntő!
Inkább téged szeretnélek megnyugtatni Dani, mert a bejegyző valamit igencsak félreérthetett,amikor a Te tudósításodra reagált!(Maradjunk ennél a megfogalmazásnál, feltételezve, hogy az illető valóban végigolvasta és meg is értette a Te írásod lényegét!) Nem tételezem fel egy sportágunkért rajongó emberről sem, hogy csak a veszekedés kedvéért álljon oda veszekedni!...Vagy ha még is, az nagyon nem szép dolog...! Azt javaslom, ne csinálj belőle nagy ügyet magadnak, mint ahogy a válaszod hangulatából kiérzik!
Nem mondhatom, hogy Téged mélyen, alaposan ismerlek, de abban bizonyos vagyok,hogy amit az elmúlt néhány évben,-mióta ismerjük egymást-a sportágunkért, annak érdekében tettél a saját eszközeiddel az tiszteletre méltó!Meggyőződésem,hogy az őszinteség és az építő kritika
hasznára válik sportágunknak. Javaslom, ebben a szellemben dolgozzatok tovább!
S most szólnék a Kommentelő illetőhöz is.

Tisztelt hölgyem,(uram)
Meggyőződésem, hogy Debrecen kiváló házigazdája lesz a Magyar Kupa döntőjének.Van a városnak ebben tapasztalata, hisz nem egy hazai és nemzetközi sportversenyt bonyolítottak már le közmegelégedésre az Önök sport-és városvezetői.
Éppen ezért-úgy érzem-Ön egy kicsit "fogadatlan prókátorként" írta, s főként rossz helyre címezte mondanivalóját!
Még egy dologra hívnám fel figyelmét:a nem túl népes magyar röplabdás társadalmunkban, ha valaki tollat(klaviatúrát)ragad, legyen annyira igényes-ha nem is magával-de az olvasókkal szemben,hogy nemcsak a stilisztikai hibáiért, de a helyesírási hibáiért is elnézést kér. Mi több, ha adna magára,el sem küldené írását amíg ki nem javította!
Csokonai,Fazekas Mihály városában ma is igen jó iskolák vannak, igen jó magyar nyelvtan tanárokkal.
Kár, hogy Ön ebből idáig nem vett észre semmit! Javaslom, többet olvasson(tapasztaljon), akkor az írás is könnyebben megy majd, s főleg helyesebben!
Üdvözli Önt és minden olvasót
Verseghy Ferenc szülővárosából: egy nyugdíjazott röplabdaedző:

Péter Ferenc

Rodics · http://hunvolley.blog.hu 2011.02.07. 15:56:32

@Feribá50: Feri! Nagyon jól esett olvasni soraidat, nagyon szépen köszönöm! Tisztelettel és barátsággal üdvözöllek! Dani

volley.hu 2011.02.08. 11:32:34

Köszönöm mindenkinek a jobbító szándékú hozzászólást!
(komolyan!!!)
Ismételten elnézést kérek korábbi pongyola stílusú hozzászólásomért!)

Nem állt szándékomban senkit megbántani!
Sem Rodics Urat, sem Péter Ferenc Urat, sem "RANGER"-t!

Hozzászólásom motivációja, bármily hihetetlen is a sportág, azon belül a debreceni röplabda léte, védelme!

Elsősorban nem Rodics Úr véleménye a felháborító, hanem az MRSZ és annak elnökének arcpirító magatartása az ügyben!

toth.zoltan 2011.02.08. 12:01:24

Tisztelt eddigi hozzászólók!

Minden tiszteletem az Önöké!
Elnézést kérek előre mindenkitől, mivel szándékomban nem áll megbántani senkit!

Olvasom ezt az adok-kapok "beszólásokat", hozzászólásokat ...
Nem érzik úgy, hogy ez az egész nem más, mint nagy hűhó a semmiért?
Ráadásul, szerény véleményem szerint, a maga módján igaza van mindenkinek!
Önök mindannyian a sportág elkötelezett hívei lehetnek!

Nem Önöknek kellene itt egymás "torkának" esni!
(Szerintem)

Hanem a Szövetséget vagy annak elnökét illene számon kérni, hogyan történhetett / történhet meg ilyesmi az amúgy is ezer sebből vérző sportág berkein belül.
Kinek, minek áll érdekében egy szabályos áralku után felvetni, hogy mégis a vesztes kerülhessen "pozícióba"???
Ki vagy minek az érdekét szolgálja egy újabb botrányszagú ügy?
És ki, és hogyan fogja ezt "kifelé" kommunikálni?
Egyáltalán hogyan lehet ezt az egészet ezek után normálisan, higgadtan, mindenféle botrány nélkül helyrehozni?

Szerintem igazából nem az indulatokat kellett volna korbácsolni, hanem kérdéseket illene megfogalmazni az MRSZ elnöke, elnöksége és főtitkára felé.
- miért írtak ki pályázatot, ha mindenáron Kaposvárt akarták "befutónak"?
- tudtommal az elnökség tagjainak sorában van debreceni illetőségű (amennyiben nem így van elnézést nem megfelelő tudásomért) személy is. Őt miért nem "vonták" bele a buliba? Esetleg vele egyeztetve debrecen nem is indul.
- amennyiben tényleg igaz az, hogy az elnök korábban megegyezett Kaposvárral, miért nem egyeztetett a többiekkel?

Stb., stb., stb., ...
Szerintem még ezernyi kérdést lehetne feltenni!
Viszont talán az összes megfogalmazott kérdéssel ugyanúgy valakinek/valakiknek a tyúkszemére lépnének, mint az egyik előző hozzászóló tette kommentjével.

Tisztelettel:
Tóth Zoltán
ny. egyetemi tanár
a röplabda elfogódott híve

JG77 2011.02.08. 18:54:44

Kedves Kommentelők!
Talán furcsa a hozzászólásom, hiszen a VRC-nél Rodics Dani munkatársam. Nem hinném, hogy okoskodna blogoldalán,
ahogy az sem, ha van véleménye. Az MK döntő pályáztatása és annak lebonyolítása szerintem nem ciki, dolgoztak az előkészítésén az MRSZ-ben és a pályázók is beletették munkájukat. Debrecen nyert, a Főnix csarnok 5000 férőhellyel. Tavaly mi is gondolkodtunk Veszprémbe hozni a döntőt, ugyancsak ekkora arénába. Nem kérdés, hogy nagy kihívás és valljuk be "necces", hogy megteljen a csarnok. De a "kevés" megmaradt röplabda szeretőnek nem az lenne a dolga, hogy tegyen Debrecen sikeréért. És bár sajnos nem érdekelt csapatunk és az ország másik felén lesz, de a döntőre (360km!) el fog utazni és ott lesz a lelátón 20 veszprémi. Ennyit minden csapat megtehet, azt hiszem. Mert ennyivel hozzá kell járulni az MK sikeréhez! Bárhol is legyen az és bárkinek az akarata is érvényesüljön a helyet illetően!
Igen tudom, hogy nem olcsó elutazni, hogy idő, energia és minden egyéb.
A sportág tele van okos emberekkel, akiknek csak kívülről nagy a szájuk, meg a véleményük, de ha megoldási javaslat, vagy párbeszéd kell visszavonulnak!
Az vesse az első követ Debrecenre, vagy a döntéshozókra, aki minden tőle telhetőt megtesz az MK döntő sikeréért.
Bárhol is lesz az!!!!

Jánosik Gergely
VRC

Feribá50 2011.02.09. 14:33:57

@volley.hu: Rendben!
A válaszát elfogadom.
Én nem "beszólni" akartam, ma sem érzem annak, ellenkezőleg:
a kedélyeket kívántam csillapítani!
Csak még egy kérdést:ha "nem Rodics úr véleménye háborította föl", akkor miért neki címezte a kommentjét?
Üdv: PF

Feribá50 2011.02.09. 15:18:50

@toth.zoltan: Tisztelt Tóth úr
Nem esett itt senki senki torkának, a következő történt:
Rodics Dani közzétett a saját honlapján egy hírt, ami pletykaszintű, mert nincs alátámasztva tényekkel.Az viszont tény, hogy azon a régi FŐNIX csarnokbéli válogatott röpimeccsen nem volt több 150-200 nézőnél!
Én ebből a mellékelt kommentből inkább a féltést, aggódást éreztem ki, nehogy így járjon az idei MK döntő is! Az goromba szervezési hiba volt,reméljük, most nem fog megismétlődni!!!
Ami a kérdéseit illeti: jogosnak ítélem azokat, kérem küldje meg a MRSZ-nek
A "nyelvtanóráról" pedig annyit: nem "beszólás"-nak (nem szeretem ezt a kifejezést), szántam, hanem fricskának! Legyen tartásunk, ne legyünk pongyolák, legyünk különbek a többi politikai és egyéb bulvár kommentelőnél, hisz mindnyájan elvégeztük legalább a "négy polgárit"!
Üdv: PF
....Később még folytatom, most el kell mennem itthonról, bocs!

Feribá50 2011.02.09. 18:02:52

@toth.zoltan: ....Délután unokáztam, ami mindennél fontosabb. Most vagyok újra gépközelben. Folytatva az eredeti gondolatmenetet, a Dani cikkére történt reagálások félreértésen alapultak,mint korábban utaltam erre,ez meggyőződésem.
A hozzászólásommal én csak a vehemens kedélyeket igyekeztem csillapítani, hisz mi valamannyien egy felé húzzuk a szekeret úgy tűnik.
...Egyenlőre ennyit...A magam részéről lezártnak tekintem az ügyet,remélem az eredeti helyszínen, Debrecenben lesz az MK döntő és nem szerveznek rá másik eseményt!
Üdv: PF

ui:a "debrecen" mint tulajdonnév helyesen:Debrecen.
(Biztos kilépett a sorból a SIFT gomb)

Oszvald György 2011.02.11. 17:29:43

Kedves Hozzászólók!
Mint látjátok, saját nevemen jelentkezem be és azonnal mondom, nem a vitához kívánok hozzászólni!
A "volley.hu" kiírást jómagam is gyakran használom, ezért szükségesnek tartom kijelenteni, hogy a @volley.hu nicknévvel (vagy azonosítóval) történt hozzászólás mögött nem én rejtőzöm. Ha - ritkán - valamihez hozzászólok, mindig a saját nevemet használom, mint most is. Oszvald György
süti beállítások módosítása