Pénteken az NRK-Nyíregyháza elképesztő körülmények között nyert 3:2-re a MÁV Előre SC ellen a női Extraliga alapszakaszának nyolcadik fordulójában. A meccs után Fésüs Irén, a fehérváriak edzője érdekes nyilatkozatot tett: „Haragszom az ellenfél edzőjére, sportszerűtlenségének köszönhetően nyert a Nyíregyháza, úgyhogy nem tudok gratulálni neki.”

Az eset hátterét a nyilatkozatban említett NRK-edző, Kőhalmi Richárd világosította meg számunkra. „Augusztusban, amikor a szövetség felé le kellett adnunk a mérkőzésidőpontokat és a helyszíneket, felhívtam telefonon Fésüs Irént, és kértem a beleegyezését ahhoz, hogy péntekre előrehozzuk a találkozót, mert a Bujtosi Szabadidőcsarnok foglalt volt, a Bem József Általános Iskolában pedig csak ezen a napon volt szabad időpont, hétvégén nem – mesélte a győztes csapat edzője. – Azt mondta, rendben. Két héttel ezelőtt azonban a Bujtosi igazgatója közölte, hogy felszabadult a csarnok, mire én megkérdeztem a versenybizottság vezetőjét, Mezei Zoltánt, hogy kell-e fizetni a helyszínmódosításért. Azt válaszolta, hogy nem. Felhívtam Fésüs Irént, hogy mindezt elmondjam neki, de ő közölte, hogy ebbe nem megy bele, mert huncutságot lát a dologban. Ennek ellenére én úgy gondoltam, mindenképpen szeretnénk hazai környezetben játszani ezt a fontos mérkőzést, ezért küldtem a szövetségnek egy e-mailt, Mezei Zoltán pedig kiírta a találkozó új helyszínének a Bujtosit. A meccsen aztán egy hangot nem váltottunk egymással Fésüs Irénnel. A második szett után leült a kispadra, fel sem állt, nem szólt senkihez. Az ötödik szettben állt fel, amikor kikérte mindkét idejét. A lefújás után elkezdett velem kiabálni, és közölte, ezért tart itt a magyar röplabda! A szokásos... Számon kért, hogy minek hívtam fel őt akkor. Hát azért, mert normálisan meg akartam vele beszélni a dolgot!”

Címkék: nyíregyháza röplabda fehérvár extraliga máv előre nrk

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr232446109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása