Győzelem a Gödöllő ellen, vereség Békéscsabán. Siker a Szolnok ellen, kudarc Újpesten. Így szerepelt a közelmúltban az Albrecht-Miskolci VSC-MISI női csapata, amely vasárnap 17 órától a Szolnoki Főiskola RK-SI együttesét fogadja a Magyar Kupa első fordulójának visszavágóján.

A borsodiak szerdán elhalasztott bajnoki meccset pótoltak az Újpest otthonában, és 3:0-ra kikaptak!

— Azért jó csapat az UTE... – mondta Leidgeb Noémi, a borsodiak centere. — Játékosai rutinosabbak nálunk és magasabbak is. Egy játszmát hozhattunk volna még úgy is, hogy Kovács Edina nem volt velünk, csak csináltunk néhány butaságot akkor, amikor erre sanszunk adódott. Semmi gond, majd itthon bizonyítunk ellenük, meg akarjuk fogni őket! Hogy ez csupán egy szoros eredményt, vagy szettet is fog érni, most még nem tudni.

A Magyar Kupa-párharc első felvonását múlt szombaton rendezték Szolnokon, és a miskolciak 3:0-s sikert arattak.

— Ezért csak egy szettet kell nyernünk ahhoz, hogy bekerüljünk a nyolc közé — mondta a 18 éves középjátékos. — Saját csarnokunkban azonban nem lehet ennyi a célunk, szeretnénk kihozni magunkból a legtöbbet, amit edzőnk, Toma Sándor is elvár tőlünk. A szolnoki mérkőzésen elég sokat ütöttem, de nem csupán én tettem hozzá a győzelemhez, hanem az egész csapat, nagyon egységesen röplabdáztunk. A szolnokiak képesek meglepetésekre. Tavaly például volt egy olyan mérkőzésünk, amelyen elvertek bennünket, rágódtam is a történteken sokáig. Éppen emiatt oda kell figyelnünk.

Az MVSC játékosai számára szombaton is edzést vezényel Toma Sándor, sőt még vasárnap délelőtt is lesz egy átmozgató jellegű tréning.

— Én szeretem ezeket a délelőtti foglalkozásokat, mert mind fizikális, mind mentális szempontból elkezdünk felpörögni a délutáni meccsre. Rámegyünk újra a nyitásfogadások gyakorlására, amit én is megérzek centerben — ecsetelte Leidgeb.

Továbbjutás esetén az Albrecht-Miskolci VSC-MISI ellenfele a négy közé kerülésért az NRK Nyíregyháza — BITT KNRC-Kaposvári Egyetem párharcharc győztese lesz.

(forrás: Borsod Online)

Címkék: miskolc szolnok röplabda magyar kupa mvsc

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr283353480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása