Hat személlyel szemben intézkedtek a kaposvári rendőrök múlt pénteken hajnalban. A csendháborítók a Kaposvár bajnokká lett röplabdázói voltak, akik túl hangosan örültek újabb sikerüknek.

A kaposvári röplabdázók, miután csütörtökön megnyerték a Kecskemét elleni meccset, és ezzel a bajnokságot, este 11 óra körül elkezdtek ünnepelni egy Ady utcai albérletben. A lakás nappalija az utcára néz, az ablakot kinyitották, bömbölt a zene. Az ablakon kidobálták a kiürült sörös dobozokat és műanyag poharakat az utcára. Valaki odahányt a kapu elé, az ablakból, látszik a falon. A belső teraszról pedig lerókázták a játszóteret. Benn remegtek az épület falai, olyan hangosan szólt a zene, s a lépcsőházban kiabálva jöttek-mentek a bulizók. Szólni akartam a rendőröknek, de éppen akkor értek ki, valaki másnak is elege lehetett már hajnali két óra körül a hangzavarból. Három rendőr jött fel a lépcsőházba, figyelmeztették a társaságot.

A rendőrök 15 perc után elmentek, de sajnos sokat nem kellett várni a folytatásra. Megint rákezdték. Mivel hajnali 3 óráig sem hagyták abba, kihívtam a rendőröket. Szerencsére a most kiérkező háromból az egyik ugyanaz volt, aki már járt itt éjszaka, ő eléggé mérgesen szállt ki az autóból. Most már bementek a lakásba és felírták a három albérlő adatait. Persze a buliban többen voltak, hosszan kiabáltak és csapkodták az ajtót, miközben elmentek. A zenét ismét bekapcsolták, gondolom már csak azért is, de most már kicsit halkabban szólt. A 4 órai harangot még hallottam.

Nem az első alkalom volt ez, én korábban már kétszer kértem őket, aztán szóltam az edzőjüknek is, két héttel ezelőtt pedig a feleségem jelezte nekik a problémát. Sok hatása nem volt.

És rájuk kell nekünk büszkének lenni, ők fognak év végén a várostól megint jutalmat kapni a kupa meg a bajnokság megnyeréséért. Én inkább kifizettetném velük a rendőri kivonulás költségét, meg a takarítást. Nyilván dühös is vagyok, de szerintem az ilyen viselkedést senkinek nem muszáj elviselnie, és nem szabad megúsznia sem. Az is gond, hogy egy kicsit sem látszik rajtuk egy-egy ilyen alkalom után, hogy kellemetlenül éreznék magukat, holott többször kértük őket, hogy a belvárosban, az amúgy pár méterre lévő szórakozóhelyeken bulizzanak. És ezek a fiatal élsportolók a város nagy büszkeségei, holott magasról tesznek az elemi társas együttélési szabályokra... Persze megtehetik mindezt azért, mivel rajtunk kívül kevés az az ember, aki a saját nyugalmát már amúgy is elvesztve, vállalja a hatóságok előtti szereplést.

Elismerem kiemelkedő teljesítményüket, de szerintem nem érdemlik meg a város elismerését. A magánéletbeli magatartásuk kimeríti a garázdaság fogalmát, még ha sajnos ezt egy hatóság sem fogja megállapítani. Persze, ha én felvettem volna a tegnap este történteket videóra, és feltöltöm az internet egy közösségi oldalára, az ugye becsületsértés. Jó lenne azért valahogy hangot adni az érem másik oldalának is, ne csillogjon az az arany olyan fényesen...

Szigeti László, Kaposvár

A Kaposvári Rendőrkapitányság járőrei pénteken a hajnali órákban hat személlyel szemben intézkedtek egy magánlakásban csendháborító magatartásuk miatt ― közölte a megyei rendőr-főkapitányság sajtószolgálata. A korábbi rendőri figyelmeztetés ellenére tovább folytatták a hangoskodást, amely a bejelentőt zavarta a nyugodt pihenésben.

(forrás: sonline.hu)

Címkék: kaposvár röplabda

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr814490200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szurkoló1 2012.05.05. 16:41:41

Ime a tolerancia egyik megnyilvánulási formája!!! Ezek a fiatalok valószínüleg nem minden nap nyernek bajnokságot, nem minden nap ittasodnak le. És még sutyiban figyelem is a második rendőri intézkedést is...!! Én nem értem ezeket a lakókat!!! Tudnám javasolni a fiúknak, hogy legközelebb a lakótársakat is kínálják meg, hívják meg a buliba, hátha toleránsabbak lesznek akkor a szomszédok!!!(vagy legalább is egy része, mert van akivel nem lehet mit kezdeni!!!)

pjotrka 2012.05.05. 17:28:45

Kedves Szurkoló 1!

Ha rendesen elolvasod a cikket, kiderül, hogy rendszeresen fordult elő az antiszociális viselkedés (hogy kicsit szakmai is legyek), korábban több alkalommal is. Ráadásul, ha jól értelmezem pár hete is megtörtént valami hasonló, akkor pedig jócskán a bajnoki döntő felkészülése hanem maga döntő ideje alatt történt. Példás felkészülés egy döntőre, nem mondom. Nem sportemberhez méltó viselkedés akárhány aranyat nyertek is már a kaposvári röplabdások. Egy élsportoló kifelé mindig prezentál is, nem engedheti meg magának ha ismételten "bunkó" módon viselkedik! Félre értés ne essék, egy bajnoki döntő után igenis ki lehet ereszteni a gőzt. De azt hiszem itt nem csak erről volt szó...

szurkoló1 2012.05.05. 22:55:54

Kedves Pjotrka!

A cikket elolvastam, és érzékeltem benne az előző bulikat is, de a véleményemmel erre az akcióra fókuszáltam (mivel ez lett erőteljesen kiemelve). Egyébként, ha gyakran előforduló esetről van szó sok megoldási lehetőség közül lehet választani, és biztos, hogy hosszútávon a rendőri intézkedés nem a leghatékonyabb, gyakorlatilag nem old meg semmit. Az esetből is látható,hogy még rövid távon sem.

pjotrka 2012.05.06. 10:19:55

Azt én sem mondom, hogy megoldás, de ettől még akkor is szégyenteljes viselkedés, pláne, ha nem egyszeri eset.
Azért arra kíváncsi lennék milyen megoldási alternatíváid vannak? Mert úgy tűnik még az edző is "riasztva" lett korábban. Az már hab a tortán, hogy ennek ellenére nem történik semmi...
Egyébként meg többé kevésbé ismerem a lehetséges "elkövetőket", és nem vagyok meglepve.
süti beállítások módosítása