Lesznyik is verné a Szolnokot

 2012.01.21. 21:27

Minél több ponttal szeretne hozzájárulni a Szolnok vasárnapi legyőzéséhez Lesznyik Károly, a bajnoki- és Magyar Kupa-címvédő Fino-Kaposvár fiatal játékosa. Bár a sümegi röplabdázó kiszorult a kezdőcsapatból, de a jelenlegi helyzet elfogadása nem okoz számára gondot.

― Te sümegi vagy. Hogy kerültél Kaposvárra?
― Három évvel ezelőtt a sümegi felnőtt csapattal játszottunk Kaposváron egy NB II-es mérkőzést, amelyet megnézett Varga Péter is, a juniorok akkori edzője. Ő kérdezte, hogy lenne-e kedvem itt játszani, amire én igen mondtam. Akkor értelemszerűen a juniorokhoz kerültem, ahol ez idő alatt kétszer bajnokságot nyertünk, Ifjúsági Kupát és a Munkácsyval egyszer ötödikek, egyszer harmadikok lettünk a diákolimpián. Nyártól vagyok a felnőtt keret tagja.

― Mindig feladóátló voltál?
― Gyakorlatilag igen, de korábban néha más posztokon is kipróbáltak.

― Sokszor hallani a szurkolóktól, hogy te vagy az egyik, aki tavaly óta sokat javult.
― Örülök, ha így látják, igyekszem minél többet fejlődni. Nyáron kicsit izgultam, mi lesz a sorsom, és nagyon örültem annak, hogy a Kaposvár számít rám. Elég nagy a bizonyítási vágy bennem, ennek megfelelően minden gyakorlatot, edzést teljes erőbedobással csinálok. Az különösen jó, hogy Gyuri bá figyel rám, segít, támogat.

― Az első két meccsen kezdő voltál, jól is játszottál. Aztán leigazolta a csapat Geiger Andrást, és Nacsa Gábor a te posztodra került, kiszorultál a kezdőből. Hogyan élted meg ezeket a változásokat?
― A szezon kezdetén engem második számú feladóátlónak szánt Gyuri bá, így a jelenlegi helyzet elfogadása nem okoz gondot. Inkább úgy fogalmaznék, hogy külön öröm volt, hogy az első két meccsen kezdő lehettem a Kecskemét és a Dunaferr ellen. Minden lehetőségnek nagyon örülök, igyekszem jó játékkal meghálálni.

― Beszéltünk kell a téli szünetben lezajlott szavazásról, ahol te és Bozóki Bence hatalmas csatát vívtatok, és végül te kaptad a legtöbb szavazatot.
― Hát igen... Mindenekelőtt fontosnak tartom kijelenteni, hogy nem én voltam a legjobb játékos az ősszel, és nem is Bence, szerintem ezt mindenki tudja. Én az elején nem is követtem a szavazást, csak a végén figyeltem oda jobban, mert azért érdekelt, mi lesz a végeredmény. Sokan a szememre vetették, hogy biztos felhívtam fűt-fát, hogy rám szavazzanak. Szeretném elmondani, hogy erről szó sem volt. Azért persze nagyon jól esett, hogy ilyen sokan mellém álltak, és meg is szeretném mindenkinek köszönni, aki rám szavazott.

― Mit vársz a hétvégi, Szolnok elleni mérkőzéstől?
― Mi vagyunk az esélyesek, és biztos vagyok benne, hogy hozni is fogjuk a meccset. Az lenne jó, hogy ehhez minél több ponttal tudnék hozzájárulni.

(forrás: kaposvarvolley.hu)

Címkék: kaposvár röplabda lesznyik

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr703645584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása