A pénteki Kaposvár―Dunaferr bajnoki meccs után Demeter György, a somogyiak vezetőedzője Magyar Bálintot, csapata feladóját jelölte meg a mérkőzés legjobbjaként.

― Játszottál már végig felnőtt bajnoki mérkőzést?
― Nem, vagyis igen, de igazából nem. Tavasszal a négy közé jutásért a Csepellel játszottunk, és a hazai mérkőzésre a vendégek elfelejtették elhozni az igazolásaikat. Ott végigjátszottam, de végül is azt a meccset már a kezdés előtt három-nullára megnyertük, így nem volt hivatalos mérkőzés, gyakorlatilag egy edzésnek minősült.

― Voltál már kezdő felnőtt bajnoki mérkőzésen?

― Nem.

― Voltál már a mérkőzés legjobbja felnőtt bajnoki mérkőzésen?

― Nem.

― Akkor a pénteki mérkőzés minden szempontból különleges szerepet játszik az életedben, hiszen itt minden teljesült!
― Igen, azt hiszem ez teljes mértékben így van.

― Mikor tudtad meg, hogy a Kaszap Tamás távozása utáni első mérkőzésen te leszel a feladó?
― A hét elején szólt a mester, hogy én fogok kezdeni, de akkor már ezt sejtettem, mert a csapatgyakorláson a kezdőhatosban én játszottam feladóposzton. Kicsit izgultam, és azon kívül, hogy fejben igyekeztem maximálisan koncentrálni a feladatra, fizikálisan is próbáltam még többet nyújtani: többet falaztam, így hangoltam magam a mérkőzésre. A legjobban akkor izgultam, amikor a csapatokat bemutatták, és vártam, hogy rám kerüljön a sor. Attól kezdve már csak az első labdamenetre koncentráltam, alig vártam, hogy elkezdődjön, de addigra minden feszültség elszállt belőlem. A fiúk is sokat segítettek, bíztattak, hogy minden rendben. A vége felé már azért szóltak, hogy mosolyodjam el magam egy kicsit, de arra gondoltam, hogy ráérek a meccs után ezt megtenni, igyekeztem az utolsó labdamenet végégig száz százalékig koncentrálni.

― Hogyan élted meg belülről a mérkőzést?
― Az első szettben sok hibával játszottunk, igazából a nyitásokban és a fogadásokban döcögött a játék, de még nálunk is többet hibázott az ellenfél. A második etaptól már jobban ment mindenkinek, igazából egy pillanatra sem éreztem, hogy baj lehet a mérkőzés kimenetelével kapcsolatban.

― Ezen a héten újabb nehéz ellenféllel játszotok, a Kazincbarcikával. Mit vársz attól a meccstől?
― Arról a mérkőzésről még nem beszéltünk, mivel jól játszott a csapat és győztünk, abban bízom, hogy nem változik a kezdőhatos Kazincbarcikán sem. Majd meglátjuk.

― Mit vársz ettől az évtől?

― A bajnokság és kupa megszerzése most alapvetően fontos. Azt is fontosnak érzem, hogy a klub egyenesbe jöjjön, és a felgyülemlett adósságot az idény végére nullára hozza, jövőre pedig nagyon szép lenne a nemzetközi kupában is bemutatkozni.

(forrás: kaposvarvolley.hu)

Címkék: magyar kaposvár röplabda dunaferr

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr613463496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása