A szezon további részében Geiger András látja el a csapatkapitányi teendőket a Fino-Kaposvár férficsapatánál. A 33 éves játékos megtiszteltetésnek érzi a felkérést, és szeretne továbbra is a fiatalok példaképe maradni.

— Augusztustól volt szó arról, hogy hazajövök játszani, és Demeter György vezetőedző már akkor is jelezte, hogy nem csak játékosként, hanem csapatkapitányként is számít rám — mondta Geiger András. — Én még néhány hétig vártam a bécsiek ajánlatára, így az átigazolásom elhúzódott, a bajnokság viszont közben elkezdődött. A srácok szavazás útján Nagy Józsefet választották meg csapatkapitánynak, aki jelezte, hogy ha hazatérek, szívesen átadja nekem ezt a feladatot. Én végül Kaposvárt választottam, és miután mindenben megállapodtam a klubvezetéssel, az előzetes terveknek megfelelően megkértek arra, hogy legyek én a csapatkapitány. Nagy megtiszteltetés számomra egy fiatal csapat élére állni, és szeretnék ezután is a fiúk példaképe lenni a pályán és azon kívül egyaránt. Megmondom őszintén, itthon érzem magam a legjobban, és mivel jó munkát végzünk és remek a hangulat is, jönnek az eredmények. Remélem, sokáig őrizzük még a veretlenségünket. Egyszóval: minden rendben!

(forrás: kapos.hu)

Címkék: kaposvár röplabda geiger

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr903391356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása