A hunvolley.blog biztos forrásból úgy értesült, hogy Geiger András a bajnoki címvédő Fino-Kaposvár csapatában folytatja pályafutását!

A korábban liberóposzton szereplő Geiger 2004-ben igazolt Kaposvárról a Vegyész RC-Kazincbarcikához, ahol azonban csak egy szezont töltött szélsőütőként. 2005-ben a német SG Eschenbacher Eltmann játékosa, később csapatkapitánya lett, és a Bundesligában szerepelt. 2009-ben országon belül váltott, és a bajnoki címvédő VfB Friedrichshafen röplabdázója lett. A szezon végén német bajnoki aranyérmet ünnepelhetett, és a Bajnokok Ligájában is játszhatott.

Tavaly ismét új csapata lett, hiszen az elmúlt szezonban a román bajnok, szintén Bajnokok Ligája-résztvevő Remat Zalau együttesét erősítette, amelynek ugyancsak csapatkapitánya volt.

— Mi a háttere a romániai távozásodnak?
— A román csapattal igazából meg tudtam volna egyezni, ők megadták volna ugyanazt a pénzt, amit idén kaptam — nyilatkozta a hunvolley.blog érdeklődésére a magyar válogatott csapatkapitánya. — Ez anyagilag nagyon vonzó, egyedül a vezetőséggel nem tudtam szót érteni, és nem akartam még egy idényt így lejátszani. Zilahon is kapitánynak választottak, én a csapatért nagyon sok mindenben kiálltam, de különbözött a nézetünk az együttes irányításáról, és én ennek hangot is adtam. Nekik ez nem tetszett, erre mondtam, hogy válasszanak másik kapitányt. Ha két ember nem tud együttdolgozni, akkor el kell válni, és én inkább a válás mellett döntöttem.

— Hogy látod belülről a megújult kaposvári együttest?
— Én ezzel a csapattal igazából a válogatottban ismerkedtem meg, legalábbis a többségükkel. Korábban abszolút nem ismertem őket, nekem mindenképpen új közeg, egy nagyon-nagyon fiatal társaság. Úgy gondolom, hogy be fog érni a munka gyümölcse, és hónapok múlva egy nagyon jó csapat fog kialakulni.

Geiger a nyár folyamán a bécsi hotVolleys csapatával tárgyalt, de közben megegyezett a kaposvári vezetőkkel arról, hogy amennyiben nem jön össze az osztrák lehetőség, visszatér a somogyiakhoz, és most ez a verzió valósult meg.

A kaposvári vezetők még a csütörtöki nap folyamán igyekeznek elintézni az átigazolással kapcsolatos papírmunkát, hogy Geiger már a vasárnapi, Vegyész RC-Kazincbarcika elleni bajnoki összecsapáson pályára léphessen! A szintén a somogyiakkal edző Dávid Zoltán értesüléseink szerint nem szeretné idehaza folytatni a röplabdát, mindenképpen külföldre vágyik és ajánlatra vár, ő tehát valószínűleg ebben a szezonban nem lesz a bajnoki címvédő játékosa.

Címkék: kaposvár röplabda geiger

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr553264553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása