Gergye Roland csütörtökön ünnepli 18. születésnapját, s már többször is helyet követelt magának a Fino-Kaposvár felnőtt csapatában. Minden idők egyik legjobb magyar röplabdázója, az ifjúsági-válogatott edzője, Buzek László szerint ő az a játékos, aki a mai fiatalok közül a legtöbbre viheti.

Talán még hatéves sem lehetett Gergye Roland, amikor a Mézga Focisuli tagja lett. Mivel azonban a labdarúgás nem igazán kötötte le, így jó másfél év után be is fejeződött ez a korszaka. Tizenegy éves volt, amikor megismerkedett a röplabdával.

– A Kinizsi iskolába jártam, s egyszer szóltak az osztálytársaim, hogy nincsenek meg, álljak be közéjük röplabdázni. Lementem, megtetszett, így aztán ott ragadtam – mondta a 2010 legjobb utánpótlás-játékosának választott kaposvári Gergye Roland, aki csütörtökön ünnepli a 18. születésnapját.

– Tavaly négy csapattal – a serdülővel, az ifjúságival, a juniorral, valamint az NB II-es együttessel – is bajnoki címet szerzett. Meg lehet ezt ismételni, netán túlszárnyalni?
– A serdülőből ugyan kinőttem, a felnőttbe viszont bekerültem. Vagyis a négyből akár öt arany is válhat. Sőt, még a következő szezonban is lehet öt, mivel még akkor is játszhatok majd az ifik között.

– Minden idő egyik legjobb magyar röplabdázója, az ifjúsági válogatott edzője, Buzek László azt mondta: Gergye Roland az a játékos, akiben hatalmas fantázia van, s aki a fiatalok közül a legtöbbre viheti.
– Köszönöm a bizalmat, igyekszem meghálálni.

– Mik az erősségei?
– Mezőnyben és támadásban vagyok a legjobb, ez fekszik nekem a leginkább.

– S amiben még javulnia kellene?
– Leginkább a nyitásfogadásban, de a nyitásokat illetően is akad még tanulnivalóm.

– Csütörtökön este a Kecskemét ellen lép pályára a Fino-Kaposvár.
– Természetesen győztes csapat tagjaként szeretném ünnepelni a 18. születésnapomat.

– A szurkolók később is szeretnék ünnepelni látni a társaságot.
– Az öt aranyba a 13. bajnoki címet és a 14. Magyar Kupa-győzelmet is beleszámoltam. Ami biztos, a következő szezonban is Kaposváron játszom majd, aztán idővel szeretném külföldön is kipróbálni magam.

(forrás: sonline.hu)

Címkék: kaposvár röplabda extraliga gergye

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr722687584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása