A férfi röplabda Extraligában szereplő HPQ-Szeged csapatát olyan sérüléshullám sújtja, hogy a 43 éves edző, Mészáros Péter is kénytelen volt pályára lépni. A feladó – aki játékosként és edzőként is nyert bajnokságot, valamint Magyar Kupát – előbb a Pénzügyőr SE, majd a Kecskemét ellen is becserélte saját magát!

– Tétmeccsen mikor röplabdázott legutóbb?
– Hú, hirtelen nem is tudom megmondani: 2003-ban vagy 2004-ben, maradjunk annyiban, nagyon régen. Bevallom, eszem ágában sem volt játszani, de az élet nagy rendező. Egyszerűen elfogytunk, így muszáj volt szerelést húzni: amikor a másodikszámú feladónk, Strezeneczki Gyula megsérült, nem maradt más, mint az én bevetésem. Gyorsan megcsináltattuk a sportorvosimat, a múlt heti, Pénzügyőr elleni Magyar Kupa-meccsen debütáltam. Három szettet játszottam, másnap alig bírtam felkelni az ágyból. A Kecskemét elleni bajnokin már jóval kevesebb időt töltöttem a parketten, ha Bondor Tamás nem sérül meg, nem cseréltem volna be magam.

– Gondolta volna, hogy megszorítják a hibátlan Kecskemétet?
– Ők ezúttal kicsit gyengébben röplabdáztak, mi viszont sokkal jobban. Büszke voltam a srácokra, mindent beleadtak, de mivel kevesen voltunk, a döntő szettben mint a lufiból, úgy szivárgott el belőlünk is a levegő. Közel jártunk a meglepetéshez.

– Hat forduló ment le az alapszakaszból, eddig csupán egy győzelmet ért el csapata. Csalódott?
– Az ismert körülményeket figyelembe véve nem. Egyedül a veszprémi meccsünk elvesztése kellemetlen, a MAFC-ot legyőztük, a többiek pedig egyelőre jobbak nálunk. Hiába van a srácokban rengeteg munka, a sok sérült és beteg miatt csak alakulgatunk. Ha komplettek leszünk, sokkal több sikert aratunk majd.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(forrás: Délmagyarország)

Címkék: szeged röplabda extraliga hpq

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr332435425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása