Ifj. Grózer György volt a CEV Kupa-döntő szerdai első mérkőzésének legeredményesebb játékosa 27 ponttal, ennek ellenére szomorú volt a lefújás után, hiszen együttese, a lengyel Asseco Resovia Rzeszów hazai pályán 3:2-re kikapott Veres Péter csapatától, a Dinamo Moszkvától, ráadásul úgy, hogy az ötödik szettben már 12:8-ra is vezetett.

― Hogy élted meg ezt a drámai meccset?
― Hullámzóan teljesítettünk, a Dinamo nagyon jól nyitott ma, mi viszont eleinte nem olyan jól ― értékelt a lefújás után a hunvolley.blog érdeklődésére ifj. Grózer György. ― Ezt a meccset meg kellett volna nyernünk, de a végén nagyon jól csinálták, több ászt is szerváltak. Idegenben mindig nehezebb játszani, de nem adjuk fel, én már nyertem Oroszországban Bajnokok Ligája-meccset az Ogyincovo ellen, amikor ugyanilyen helyzet volt, és remélem, most is sikerülni fog!

― Milyen a csapat összteljesítménye ebben a szezonban?
― Ebben az évben nem vártam el ezt az eredményességet a csapattól. Nem gondoltam volna, de eddig jól haladtunk. Az, hogy a döntőben vagyunk, nekünk nagy siker, megpróbálunk a hazai ligában is döntőbe jutni, és akkor elértük a maximumot.

― Amikor a német bajnokcsapattól Lengyelországba igazoltál, sokan nem értették a döntésedet. A második szezon végén hogy látod, előrelépés volt számodra?
― Nagyon jól alakultak a dolgaim, hiszen ez egy nagyon erős liga, ez látszik a Bajnokok Ligája-döntős Belchatow csapatán is. Mi harmadik helyezettek voltunk az alapszakaszban, szóval ez mindenképpen előrelépés volt nekem, s nagyon sokat segített a jövőmmel kapcsolatban is.

― Hogy tervezed a közeljövőt, tehát a következő szezont?
― Szerencsére nem kell arról panaszkodnom, hogy nincsenek ajánlataim... Több országból is van megkeresésem, de van egy megállapodásom a jelenlegi klubommal, miszerint ha ők akarnak, vagy én itt szeretnék maradni, akkor maradok, ha nem, akkor elmehetek. Majd meglátjuk, ezzel egyelőre nem foglalkozom, most csak a döntő a fontos, utána pedig az, hogy a lengyel bajnoki döntőbe is bejussunk. Nekem ezek mindig fontosabbak, mint hogy eldöntsem, hogyan tovább. Még van egy kis időm!

― Remélem tudod, hogy Magyarországon a röplabdások a mai napig figyelemmel kísérik a pályafutásodat, és örülnek a sikereidnek, akár német, akár lengyel klubcsapatban, illetve a német válogatott színeiben éred el azokat!
― Ez nagyon jó érzés, mert én mindig is magyarnak érzem magam, hiába játszom a német válogatottban. Azért hoztam azt a döntést, mert az nekem egy előrelépés volt sajnos... Szívesen játszottam volna mindig is magyar színekben, de ez az én karrieremnek jót tett, de attól függetlenül én ugyanúgy magyarnak érzem magamat, és nagyon örülök, hogyha vannak még szurkolóim Magyarországon! Ez nagyon jólesik!

A döntő statisztikája ide kattintva megtekinthető!

A lengyelek kedvence

Nem hiába Grózer György a Resovia-szurkolók kedvence, hiszen a hazai bajnokságban is kiváló teljesítményt nyújt: a pontszerzők ranglistáján az alapszakasz meccsei, illetve a rájátszás eddigi összecsapásai alapján az ötödik helyen áll, az ásznyitók rangsorát pedig ő vezeti!

Címkék: orosz lengyel moszkva lengyelország röplabda veres dinamo cev kupa grózer rzeszow

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr684347481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása