Fehér Tibor szívesen segít

 2011.09.09. 13:15

Mint arról Rédei János klubelnök tájékoztatása alapján beszámoltunk, vasárnap, az NB I első fordulójában minden bizonnyal Fehér Tibor irányítja edzőként a Sümegi RE férficsapatát.

Fehér Tibor tanít! Képzettsége és végzettsége is megvan hozzá, és mivel az utóbbi időben sajnos némileg eltávolodott a röplabdától, ideje is van rá, hogy a Veszprémi LIA alapítványi szakközépiskolában kémiát, munkavédelmet, környezetvédelmet, tűzvédelem és informatika tanítson, a székesfehérvári Kodolányi szakközépiskolában pedig sportedzőket, ifjúságsegítőket oktasson.

– Nagyon sok órám van, szinte ki sem látszom belőlük – mondta megkeresésünkre Fehér Tibor. – Sümegen megkértek, hogy segítsek. Edzést tartottam, és lehet, hogy elmegyek velük Kazincbarcikára. Elmondtam, hogy mik az elvárásaim, de hosszútávon nem nagyon akarok edző lenni, mert ez az életem, amit most csinálok, teljesen leterhel. Az odautazás is sok időt igényel, de szívesen segítek, ha igénylik. Tanácsokat adok, tehermentesítem őket, pusztán szeretetből.

A tréner nem tagadja, hogy ezekben a napokban őrlődik. Vállalja-e hosszútávon a sümegi férficsapat irányítását, vagy ne ugorjon bele egy újabb röplabdás kalandba?!

– Szívesen vállalnám, nem érdekel semmilyen külső körülmény, hiszen a sümegi csapat egy jó közösségnek látszik – mesélte Fehér Tibor. – Kérdés, hogy az én módszereimet, elveimet mennyire fogadják el. Ha elfogadják, akkor előfordulhat, hogy többet segítek. Óvatos vagyok, mert a közelmúltban többször megégettem magam. A háttérben szeretnék maradni, és csendben segíteni.

Címkék: fehér röplabda sümeg

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr493213648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

figyelmes8 2011.09.09. 20:17:34

Gyerekek, külföldön voltam a nyáron. Mi van a Botos Ferivel?

Rodics · http://hunvolley.blog.hu 2011.09.10. 08:00:14

Feri bácsi továbbra is szakmai igazgató, és alapvetően továbbra is Ausztriában él és dolgozik az Union Arbesbachnál.
süti beállítások módosítása