Hazaköltözött Amerikából, és visszatért a TEVA-Gödöllői RC csapatába Csengeri Petra, aki iránt a Vasas is érdeklődött.

– Milyen érzés újra Gödöllőn?

– Nagyon jó ismét Gödöllőn lenni. Szeretem a várost és a csapatot is.

– A Gödöllőn kívül megkereste más csapat is?

– Igen, a Vasasból érdeklődött Vatai Gabriella, de konkrét felkérés nem volt.

– Mennyi időre írt alá?
– Egy évre.

– Lassan két hete tart az edzőtábor, hogy érzi magát a csapatban?
– Nagyon jó érzés újra itt edzeni, nagyon jó a csapat, a vezetőedzővel az élen! Nagyon jó közösség alakult már most ki.

– Milyen emlékekkel tért vissza Amerikából?
– Többnyire jó emlékeim vannak, nem bántam meg, hogy kimentem, sok mindent tanultam és új tapasztalatokkal gazdagodtam, amit remélem, most kamatoztathatok.

– Mire lehet képes a jelenlegi Gödöllő?
– Úgy gondolom az idei csapat nagyon jó, én mind a bajnokságban, mind a kupában a döntőbe várom a csapatot, illetve mindent megteszek azért, hogy ez sikerüljön.

– A röplabda mellett csinál-e még valamit? Tanul-e esetleg?

– Jelenleg két iskolát is félbehagytam, de pótfelvételiztem a gödöllői SZIE-re, remélem sikeresen.

– Ütő- és centerposzton elég erős a versengés a kezdőbe kerülésért. Hogy éli meg ezt a versenyhelyzetet?
– Úgy gondolom, hogy szélsőütőként és centerként egyaránt megállom a helyem, kint nagyon sokat versenyeztettek minket, megtanultam fontos szituációkban koncentrálni, úgy gondolom, ez a későbbiekben előnyömre válhat, küzdő típus vagyok, azon leszek, hogy a legjobb legyek!

(forrás: grcvolley.hu)

Címkék: röplabda gödöllő csengeri

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr983164339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása