Csoma Krisztiánnak hazahúzott a szíve. Örömmel látták volna Kaposváron is, de ő a nevelőegyesületét választotta. Egy évig a Kalo-Méh-Kecskeméti SE játékosa lesz.

Korábban arról lehetett hallani, hogy a legutóbb kaposvári színekben szereplő röplabdázó Ausztriába szerződik, ki is utazott próbajátékra.

– Próbajátéknak azért nem nevezném, mindössze két napot töltöttem az Union Arbesbachnál, ahol Botos Ferenc az edző – mesélte Csoma. – Mielőtt kimentem, azt mondták, kettesütőként számítanak rám. Aztán ott kiderült, hogy erről szó sincs, centerposztra szeretnének igazolni. Ez utóbbit viszont én nem akartam, így hazajöttem. Úgy érzem, kicsit átvertek, mert én egy hónapon keresztül abban a tudatban voltam, hogy kettesütőként várnak.

Csoma kijelentette: többen mondták már neki, köztük szakemberek is, hogy a kettesütő-posztra született.

– Én is testhezállóbbnak érzem, mint a centerezést, és több lehetőséget látok benne – vélekedett a játékos. – Kaposváron néha játszottam ebben a szerepkörben, főleg felkészülési tornákon. Tisztában vagyok vele, hogy még nem vagyok kész erre a posztra. Ráadásul az alapozásom sem sikerült túl jól: edzettem a Kaposvárral, majd Ausztriában, végül Kecskeméten. Nagyon motivált vagyok, mihamarabb szeretnék otthonosan mozogni az új helyemen. Mindent megteszek azért, hogy a lehető legrövidebb időn belül úgy mozogjak a kettes poszton, mintha ősidők óta ott játszanék.

Csoma Krisztiánt a Kaposvár is szerette volna visszacsábítani.

– Számítottak rám, de én szeretnék bizonyítani. Hazahúzott a szívem. Sokkal jobban érzem magam Kecskeméten, mint Kaposváron – zárta szavait a röplabdázó.

(forrás: kesport.hu)

Botos Ferenc: „Csoma nem lett átverve!”

A hunvolley.blog természetesen megkereste a most is Ausztriában tartózkodó Botos Ferencet, aki ezúttal is készséggel állt rendelkezésünkre, és helyre tette Csoma szavait...

– Amikor kihoztam őt próbajátékra, volt velem másik két magyar center is, Bokor Gábor és Dorcsák Lajos – mondta a mester. – Közben igazoltunk egy szerb szélsőütő-nyitásfogadót, mert erre a posztra Magyarországon sajnos nem találtunk alkalmas játékost. Csoma nem kettesütőként szerepelt a próbajátékon! Mondta, hogy szeretne ezen a poszton játszani, én pedig említettem neki, hogy talán lesz lehetősége, segíthet, ha valami probléma akad a csapatban a kettesütő-helyen. Amikor kijött, tudta, hogy nekünk centerre van szükségünk, mert az a játékosunk, aki középen szerepelt, kiment külföldre. Ettől ő elzárkózott, de hangsúlyozom, hogy nem lett átverve! Volt egy skicces előszerződés is, amit aláírt.

Botos Ferenc kiemelte: még egy tévedés van Csoma Krisztián szavaiban, ugyanis a klubnál nem ő az edző, hanem Martin Koch. Ő tartotta az edzést és a tesztjátékot is, és ő is centerben számított volna rá.

– Én sportkoordinátor-sportigazgató vagyok, az egész utánpótlást én csinálom – magyarázta Botos mester. – Az edző munkáját felügyelem, de közvetlenül nem szólok bele. Kikérték a véleményemet, és centerként én is Krisztiánra szavaztam. Mondtam neki: nyolc hónap alatt megmutatod magad külföldön, félreteszel pénzt is, és innen sokkal könnyebb továbblépni. Lehet, hogy valami fordítási problémája volt, mert angolul beszélt, és én fordítottam neki németre. De amikor kijött, tudnia kellett volna, hogy centerként fogjuk megnézni. Sajnos egyáltalán nem láttam rajta, hogy itt szeretné folytatni a pályafutását. A szállással is problémája volt, mert szerinte messze van a teremtől. Az is gondot okozott neki, hogy a szerződés-tervezetet nem mutatták meg neki, mert még nem készült el. Amikor közölték vele, hogy centert keresnek, azt válaszolta, hogy akkor ő hazamegy. A témát részemről lezártnak tekintem, nem akarom őt bántani, nem akarok belemenni sárdobálásba.

Címkék: kecskemét röplabda csoma botos arbesbach

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr773160132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása