Ebben a tanévben a Debreceni Egyetem adott otthont a Magyar Egyetemi és Főiskolai Országos Bajnokság négyes döntőjének. A győri Széchenyi Egyetem először a Budapesti Corvinus Egyetem csapatát, majd a Budapesti Műszaki Egyetem legjobbjait fektette két vállra, és jutott a fináléba.

A nyitómérkőzésen a tavalyi győztes Testnevelési Egyetem gárdáját 3:1 arányban verték a győriek, majd a kaposvári egyetemisták a város Extraligás játékosaival megerősítve 3:0-ra győzték a széchenyiseket.

Az utolsó mérkőzésen az egri Eszterházy Károly Főiskola elleni 3:1-es győzelem a második hely megszerzését jelentette. A rendezők által felajánlott torna legjobb feladójának járó különdíjat Oszuska Gábor érdemelte ki.

A Széchenyi István Egyetem csapata: Szabó Gergely, Czinner Tibor, Szauter Péter, Szauter Ferenc, Szántósi Bence, Gerencsér Gábor, Szele Péter, Albert László, Horváth Mátyás, Szórádi Gábor, Oszuska Gábor összeállításban lépett pályára. A csapat edzője Göbl Erik.

(forrás: Kisalföld)

Címkék: győr röplabda mefob

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr872973110

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: contact blockchain 2018.10.07. 12:01:49

dmd 7000 cd songs download - How long does ritalin stay in your body

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása