Ezen a hétvégén rendezik Békéscsabán az Országos Serdülő Kupa hatos döntőjét. A Vasas megszakítás nélkül harmadjára lehet kupagyőztes. Ebben a házigazdákon kívül, a Kaposvár, az NRK-Nyíregyháza, TF-KRA, valamint az Újpest akadályozhatja meg az óbudaiakat.

„Ezúttal is csak ismételni tudom önmagamat, hiszen ahogy mindig, most is minimum a dobogóra várom a csapatot, de természetesen a lehető legmagasabb fokára szeretnénk állni – nyilatkozta a serdülők edzője, Hőnig László. – Az OSB-hez képest nem erősödött a csapatunk. Borsos Lili nem tudja vállalni a játékot hétvégén a vállsérülése miatt, és nem lehet ott Mészöly Natália sem. Szerintem erősebb lesz az OSK, mint a néhány héttel ezelőtti OSB volt, hiszen itt játszhatnak olyan játékosok, akik szerepeltek a juniorbajnokságban, vagy akár az Extraligában is, és beleférnek a korosztályba.”

A Vasas csapata
Stefanik Orsolya, Takács Bernadett, Fábián Fanny, Major Lilla, Gubicza Laura, Cicic Milica, Margitai Anna, Bánlaki Emese, Hódosi Daniella, Novák Lilla, Ludmán Réka, Benkó Bettina

„Mindenképpen nyerni szeretnénk Békéscsabán, hiszen ez az utolsó tornája ebben a formában a csapatnak, és sokat jelentett nekünk ez az időszak – vélekedett a csapat feladója, Fábián Fanny. – Nem lesz könnyű dolgunk, hiszen a Békéscsaba és a Nyíregyháza is nagyon erős, éppen ezért nagyon oda kell majd figyelnünk. Szerdán és csütörtökön is a Budapest-bajnokságban játszottunk, ami nagyon jól szolgálta a felkészülésünket, itt még utoljára tudtunk javítani a hibáinkon. Csapatépítésként szombat este szeretnénk elmenni moziba, reméljük Laci bácsi is vevő lesz erre, biztos sokat javítani a hangulaton.”

A csapat egyik vezére lehet Takács Bernadett, aki az egy héttel ezelőtti OIK-n centerposzton volt kénytelen játszani.

„Tudtam előre, hogy ott fogok játszani, még mielőtt Laci bácsi szólt volna – mesélte az univerzális Takács. – Sajnos vagy sem, de én vagyok az ilyen joker-játékos ütőposzton, akit be lehet ilyenkor vetni. Nagyon féltem, mert tétmeccsről volt szó mindkét esetben, és aggódtam, hogy nem tudom hozni a legjobb teljesítményt. Szerencsére azonban elég jól ment ahhoz képest, hogy egy percet sem gyakoroltam előtte. Jól esett, hogy Hőnig László mondta, hogy ügyes voltam, és büszke rám, de szerintem mivel Lilit helyettesítettem, ez volt a minimumelvárás. Örültem, hogy sikerült megállnom a helyem, és hogy még egy-két szép sáncra is futotta. Remélem, a hétvégén már az eredeti posztomon fogok szerepelni, bár a múlt heti után már semmi sem elképzelhetetlen. Az elvárásom az első hely, számomra semmi más nem elfogadható eredmény. Fontos, hogy fegyelmezetten kell játszanunk és bevetnünk a cseleinket az ellenfelekkel szemben.”

(forrás: vasasvolley.hu)

Címkék: röplabda vasas serdülő utánpótlás osk

A bejegyzés trackback címe:

https://hunvolley.blog.hu/api/trackback/id/tr62953965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása